הגיע הזמן: אינסטגרם מאפשרת לשים סוף לתגובות הרעות. צילום: GettyImages

הגיע הזמן: אינסטגרם מאפשרת לשים סוף לתגובות הרעות

נמאס לכם מזה שמגיבים לכם תגובות רעות באינסטגרם? אם התייאשתם מכך שאפשר רק לדווח על כך, תשמחו מאוד מהעדכון החדש של אינסטגרם. כל הפרטים

לאינסטגרם יש את הכלים שלה למחוק תגובות רעות מהתמונות ומהסרטונים שלנו, אך לפעמים זה לא מספיק. אם גם אתם מותשים כבר מתגובות ספאם, אז אנחנו שמחים להודיע לכם שאתם סוף סוף יכולים לעשות משהו חוץ מלדווח על המשתמש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אינסטגרם נותנים כלי תגובה חדשים שמאפשרים לכם שליטה על מי יוכל להגיב לכם על התמונות וסרטוני הווידיאו שלכם. אם החשבון שלכם ציבורי, תוכלו להגביל את התגובות, כך שרק מי שאתה עוקב אחריו יוכל להגיב לך על התמונות והסרטונים. אם החשבון שלכם פרטי תוכלו לחסום משתמשים ספציפיים.

© Shutterstock

עוד אפשרות חדשה וחשובה מאוד שאינסטגרם מאפשרים היא, שאם תצפו בשידור חי של מישהו ותראו שהוא נראה קצת מדוכא או נאבק עם בעיות אישיות שלו ומתקשה בזה, תוכלו לדווח על הקיר שלו ולאחר מכן הוא יקבל הצעה לעזרה ממשאבי בריאות הנפש שיציעו לו לדבר עם מישהו ולשתף אותו בבעיות שלו. מאינסטגרם נמסר כי יש צוות שזמין 24/7, והם תמיד זמינים לעזור.

אינסטגרם מכילה למעלה מ700 מליון משתמשים ומשמשת להמון אנשים כמערכת החברתית העיקרית שלהם. היו באינסטגרם לא מעט מקרים של התעללות ובעזרת הכלים החדשים שנתנה יהיה קל יותר להפחית אותה.

תגובות