וואווי חושפת: Mate 10 - סמארטפון בעל בינה מלאכותית. יחצ

וואווי חושפת: Mate 10 - סמארטפון בעל בינה מלאכותית

אמש (ב') הציגה חברת וואווי את שלושת הסמארטפונים החדשים ופורצי הדרך בתחום הטלפונים החכמים בעקבות שילוב של אינטיליגנציה מלאכותית. מה יוצא לנו מכך? בעיקר חווית שימוש אישית יותר

חברת וואווי הסינית הציגה שלושה סמארטפונים חדשים, אך הפעם לא מדובר בשלושה טלפונים חכמים אשר מעט שודרגו מהגרסה הקודמת - כמו שקורה בדרך כלל. אלא הפעם, ניסתה החברה לשנות מעט את חוקי המשחק והכניסה את תחום הבינה המלאכותית לתמונה. מכשיר ראשון שהוצג הוא ה-Mate 10, אליו התווספו Mate 10 Pro ו-Porsche Design Huawei Mate 10. בנוסף, המכשירים מצויידים במעבד Kirin 970 וממשק משתמש חדש המבוסס על EMUI 8.0.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Mate 10
Mate 10 © יחצ

ריצ'רד יו, מנכ"ל חטיבת המובייל של החברה, אמר כי "סדרת Huawei Mate10 מציגה לראשונה בעולם מעבד בינה מלאכותית עם יחידת עיבוד רשת נוירונית, שהוא בבחינת עידן חדש של טלפונים אינטליגנטיים". הסמארטפונים בעלי חיי סוללה ארוכים בזכות הבינה המלאכותית, עם קיבולת של 4,000 מילי-אמפר לשעה. הבינה המלאכותית הגיעה גם למצלמה המסוגלת לזהות מקומות וחפצים.

הבינה המלאכותית מתבצעת באמצעות יחידת עיבוד נוירונית שמוצמדת למעבד ונותנת לו למידת מכונה ייחודית. הלמידה הזו מאפשרת זיהוי ואבחנה של השימוש של האדם שמשתמש במכשיר. המכשיר לומד ומסוגל לחזות את השימוש במכשיר. הוא מזהה גם אובייקטים מצולמים ומשתמש במידע על האובייקט כדי לשפר את איכות התמונה. ה- Mate 10 בעל מסך בגודל 5.9 אינץ' כאשר ה- Pro בעל 6 אינץ'.

Mate 10 Pro
Mate 10 Pro © יחצ

גרסת ה-Pro עמידה מפני אבק ומים. שני הסמארטפונים בעלי מערכת מצלמות של 12 מגה-פיקסל ו-20 מגה-פיקסל. ה-Mate 10 מגיע בארבעה צבעים: שחור קלאסי, שמפיין גולד, ורוד-זהב ומוקה-חום והוא יגיע לישראל בדצמבר הקרוב. גרסת ה-Pro מגיעה בצבעים אפור טיטניום, מוקה-חום, כחול מידנייט, ורוד- זהב ויגיע לישראל בינואר 2018. העיצוב הייחודי של PORSCHE למכשיר HUAWEI Mate 10 מגיע בצבע שחור קלאסי וגם הוא יגיע לישראל בינואר 2018.

Porsche Design Huawei Mate 10
Porsche Design Huawei Mate 10 © יחצ
תגובות