סמסונג מציגה: מכשירי ספורט לבישים משודרגים. יחצ

סמסונג מציגה: מכשירי ספורט לבישים משודרגים

סמסונג מציגה שלושה מכשירי ספורט לבישים חדשים. Gear Sport - שעון כושר חכם מסוגנן, Gear Fit2 Pro - צמיד ספורט ו-Gear IconX 2018 - אוזניות פנימיות אלחוטיות. כל הפרטים

חברת סמסונג הציגה אמש שלושה מכשירי לבוש חדשים בסדרת הספורט שלה. שלושת המכשירים הם שעון כושר חכם מסוגנן עמיד במים בשם "Gear Sport", צמיד ספורט עם חיישני GPS שנקרא "Gear Fit2 Pro" ואוזניות פנימיות אלחוטיות שהן כבר הדור השני של המוצר, "Gear IconX 2018".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© יחצ

לדברי גיא היבש, דירקטור חטיבת המובייל, סמסונג ישראל: "האביזרים הלבישים שלנו נועדו לסייע לצרכנים בעלי רמות כושר שונות לעמוד ביעדיהם ולהגשים את שאיפותיהם. בין אם הם יוצאים לריצה קלה, או מתאמנים לקראת הטריאתלון הבא שלהם, סמסונג עוזרת לנטר ולעקוב אחר התפתחות הכושר האישי", היבש מוסיף כי "אביזרי סמסונג Gear החדשים עוזרים ללקוחותינו ליהנות מחיים פעילים, מאוזנים ומספקים, בדרך חכמה המשתלבת בסדר יומם בצורה חלקה".

שעון הכושר החכם "Gear Sport" וצמיד הספורט "Gear Fit2 Pro" בעלי מספר תכונות חדשות ביחס לקודמיהם. ראשית, הם עמידים במים ובעלי מעקב שחייה מתקדם הכולל ספירת בריכות, זמנים וסגנון שחייה, ניטור מתקדם של קצב הלב, חיבור למספר אפליקציות ושירותי ספורט כמו MapMyRun ו-MyFitnessPal. בנוסף, המכשירים יזהו אם אתם הולכים, רצים, רוכבים על אופניים, ועוד מגוון פעילויות. והשיפור החשוב ביותר - הגדרת מטרות יעד ושיפור מוטיבציה.

© יחצ
© יחצ

"Gear Sport", השעון החכם, בעל מסך של 1.2 אינץ'. הוא מציג מידע בדרך מובנית הנוחה לשימוש גם באמצע פעילות גופנית. שעון זה תוכנן לעמידות בתנאים צבאיים. תוספת מעניינת שהוסיפו לשעון הינה אפשרות שליטה כשלט רחוק של מצגות פאוורפוינט או משקפי מציאות מדומה של סמסונג. הצמיד "Gear Fit2 Pro" מגיע עם מסך על 1.5 אינץ'. האוזניות הפנימיות האלחוטיות "Gear IconX 2018", מאפשרות לשמוע עדכוני סטטוס על הפעילות הגופנית.

שלושת המכשירים יהיו זמינים לרכישה בישראל החל מ-10 בנובמבר 2017, בחנויות המובחרות ברחבי הארץ. Gear IconiX 2018 - האוזניות מגיעות בצבע שחור בלבד, Gear Fit 2 Pro- הצמיד מגיע רק בצבע שחור או אדום, ו-Gear Sport - מגיע בצבעים צבע שחור וכחול.

© יחצ
תגובות