מחדשת: סמסונג עובדת על רמקולים אישיים. צילום מסך מיוטיוב

מחדשת: סמסונג עובדת על רמקולים אישיים

החברה הקוריאנית, המפורסמת בעיקר בזכות הטלפונים שלה, שיחררה שני סרטונים לרשת, בה היא מציגה קונספטים לשני מוצרים עתידיים. מה מצפה לנו?

חוץ מייצור סמארטפונים מסדרת הגלקסי, חברת סמסונג עובדת על פרויקטים נוספים הקשורים לטכנולוגיה. כעת היא משחררת שני סרטונים חדשים המציגים שני מוצרים שעתידים להגיע אל השוק - רמקולים אישיים ומכשיר המפקח על הנשימה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

רמקולים אישיים

הרמקולים יעבדו בעצם על כיוון גלי הקול לכיוון מסויים, כדי שרק בן אדם אחד או קבוצה קטנה של אנשים יוכלו לשמוע את המוזיקה, מבלי להפריע לסובבים, ומבלי להתנתק מהסביבה כמו שאוזניות גורמות לנו לעשות. עם זאת, המוצר יכול למנוע תאונות שנגרמו בעקבות הולכי רגל שלא מקשיבים, כיוון שהם שומעים מוזיקה חזקה באוזניות.

 

תוכנה ומכשיר מיוחדים לנשימה

המכשיר, שנועד לאנשים שסבלו מפגיעה בריאות או בדרכי הנשימה, בא עם תוכנה מיוחדת שאמורה ללמד לנשום בדרכים שונות, ולעקוב אחרי ההתקדמות בעזרת המכשיר המיוחד. חשוב לציין כי התוכנה והמכשיר מקיימים שיתוף מידע מלא עם רופא מוסמך במידת הצורך.

 

משקפיים ללקויי שמיעה

לפני כשבועיים סמסונג הציגה פרויקט אחר שהיא עובדת עליו. מדובר במשקפיים שעובדים בעצם על הבסיס של Gear VR, צילום תמונות בעזרת הטלפון ושליחתן לעדשות להדגשת התמונה. המוצר אמור להוות תחליף למכשירים דומים בשוק, שבשלב זה עולים הרבה מאוד כסף.

 

כל המכשירים האלו, נמצאים כרגע בפיתוח ואולי בזמן הקרוב כבר נראה אותם ביום יום.

תגובות