Huawei Mate 10 Pro: "מכשיר חזק ששווה כל שקל". צילום: נבו טרבלסי

Huawei Mate 10 Pro: "מכשיר חזק ששווה כל שקל"

חברת Huawei השיקה לפני כמה שבועות בישראל את שני המכשירים החדשים שלה, ה-Mate 10 Pro ואת גרסת הלייט שלו. לקחנו את הפרו לסיבוב וחזרנו מסונוורים. מה חשבנו על המכשיר החדש? ביקורת מכשיר

מבלי הרבה הקדמות, לקחנו את המכשיר החדש של חברת וואווי עם שבב בינה מלאכותית, והחלטנו לבדוק עד כמה הוא מכשיר טוב. מכשיר שמעוצב בצורה נקייה עם תצורות מרשימות, מפרט איכותי ונוח לשימוש. מה חשבנו על ה-Huawei Mate 10 Pro?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל מהמפרט הבסיסי: המכשיר בעל מעבד Kirin 970 החדש מתומן הליבות, 4 ליבות Cortex-A73 בתדר 2.36Ghz ו-4 ליבות Cortex-A53 בתדר 1.8Ghz. המכשיר רץ ועובד מעולה ולא עושה כמעט בעיות, אם כי כדאי לציין שהיו לאגים במעבר בין עמוד הבית לעמוד הגוגל שיש בגלילה הרגילה, אבל זה מינורי ואם לא מחפשים את זה לא מוצאים את זה. המכשיר מצופה זיכוכית באופן מוחלט, כשהצג הוא OLED והוא בלי שוליים עם יחס של 18:9. הרזולוצייה במכשיר עומדת על 2,160X1,080 פיקסלים וזה מרשים במיוחד. מערכת ההפעלה במכשיר היא אנדרואיד אוראו החדש.

© נבו טרבלסי

המצלמה במכשיר היא גולת כותרת בפני עצמה. צמד המצלמות שיש בגב המכשיר מרהיב, חיישנים של 20 מגה-פיקסל עם 12 מגה-פיקסל מייצרים תמונות באיכות טובה במיוחד. שיתוף הפעולה שהחברה עושה עם Leica מתברר כמוצלח במיוחד וכך היא מציבה את עצמה בתור אחת החברות עם המכשירים הטובים ביותר לצילום. תמונה בתאורה נמוכה ועוד מצבים שונים, שום דבר לא הכשיל את המכשיר כשניסינו אותו.

ראיתם בפתיחה שיש לו שבב של בינה מלאכותית, ואם לא הבנתם מה זה - הגיע הזמן להכיר: השבב הזה כשמו כן הוא, מאפשר למכשיר להכיר אתכם ואת הסביבה. כרגע, השבב לא עושה הרבה ואין פיצ'רים רבים, אך החברה מציעה שמפתחי אפליקציות יקחו את זה ויעשו עם זה המון. וואווי הכניסה כבר למכשיר זיהוי אובייקטים דרך המצלמה (פנים, צומח, אוכל ועוד) והתאמת הגדרות הצילום להם. בנוסף, השבב יודע לזהות את הצרכים שלכם ולנתב את השימוש בסוללה בצורה נכונה, כך שיותר סוללה תישמר. פיצ'ר נוסף שכדאי להכיר במכשיר: האפשרות לשתף מסך מהמכשיר (לא רק כשיתוף מסך פשוט, אלא ממש ליצור שולחן עבודה) וכך תוכלו להציג את המצגת בהיסטוריה דרך המכשיר שלכם.

© נבו טרבלסי

אפרופו סוללה, 4,000 מיליאמפר לשעה תחזיק לכם את המכשיר ליומיים שלמים של עבודה - וזה נהדר ושימושי. אם אתם רוצים לשמור עוד יותר על הסוללה, אתם תוכלו להוריד את הרזולוצייה. המכשיר בעל תקן IP67, והוא מגן מפני מים ואבק. חיישן טביעת האצבע מוצלח במיוחד ועובד מהר, כך שכיף לנו סתם לפתוח את המכשיר ולכבות אותו. למכשיר יש נפח אחסון של 128GB וזיכרון ההרצה שלו עומד על 6GB RAM. המכשיר עולה 3,000 שקלים חדשים.

© נבו טרבלסי

בשורה התחתונה, מדובר במכשיר חזק ששווה כל שקל. כל שקל. העיצוב הנקי, המפרט המוצלח, המצלמות הטובות והסוללה הגדולה - מאפשרים שימוש נוח במיוחד. שבב הבינה המלאכותית עדיין לא מפיל אותנו מכסא, אבל אנחנו מעריכים שימים יבואו ואיתם הבשורה. החסרונות במכשיר מאוד מינוריות אך אם לא היו, המכשיר היה מושלם.

תגובות