כבר בשבוע הבא: שירות המוסיקה ספוטיפיי מגיע לישראל. צילום מסך מיוטיוב

כבר בשבוע הבא: שירות המוסיקה ספוטיפיי מגיע לישראל

כרגע עומדים מספר מתחרים מרכזיים בישראל בתחום שירותי המוזיקה כמו אפל מיוזיק, ווליום של סלקום ועוד. כעת ספוטיפיי, משירותי המוזיקה המובילים בעולם, מגיעה גם לישראל

מעל ל-160 מיליון משתמשים כבר משתמשים באחת מאפליקציות המוזיקה הגדולות בעולם, ספוטיפיי, עם למעלה מ-35 מיליון שירים זמינים. החברה התעכבה הרבה מאוד זמן בנוגע לשימוש בשירות בישראל, אך היום נודע כי ביום שני הקרוב, 12 במרץ, תתקיים בתל אביב מסיבת עיתונאים ויושק השירות באופן רשמי בישראל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

61 מדינות כבר תומכות בשירות המוזיקה ספוטיפיי, אז מדוע הם התעכבו בישראל? זאת כנראה בגלל בעיות זכויות יוצרים ותמלוגים. היו מעט מחלוקות בנוגע לסידורי התמלוגים בין החברה והגוף השומר על זכויות יוצרי המוזיקה בישראל - אקו"ם.

© צילום מסך מיוטיוב

ישנם שלושה סוגי משתמשים בשירות. הראשון מוצע בחינם, והוא מציע גישה לכל השירים והתכנים אך אתם לא תבחרו אילו שירים תשמעו, אלא רק תוכלו לבצע "ערבב" בפלייליסטים שונים. האפליקציה תהיה מלאה בפרסומות. עם זאת, לא תוכלו לשמוע ללא חיבור לאינטרנט והשימוש בחו"ל יוגבל ל-14 ימים בלבד. חשבון פרימיום (10 דולר בחודש) מציע גישה לכל התכנים, שימוש בחו"ל, ללא פרסומות, שמיעה של השירים שאתם רוצים, ואפרשות הורדה כדי לשמוע ללא צורך באינטרנט. חשבון פרימיום משפחתי (15 דולר בחודש) ייתן לכם את חשבון הפרימיום לשישה מכשירים שונים, אך כולם באותו משתמש ועם אותם שירים.

תגובות