הושק רשמית: גלאקסי S9 ו-S9 פלוס הגיעו לישראל. צילום מסך מיוטיוב

הושק רשמית: גלאקסי S9 ו-S9 פלוס הגיעו לישראל

סמסונג לא מפסיקה לפתח את סדרת הדגל שלה והשיקה אמש בישראל את שני המכשירים החדשים שלה, גלאקסי S9 ו-S9 פלוס. שני המכשירים בעלי טכנולוגיה עוצמתית וחזקה יותר מכל מכשיר קודם

חברת סמסונג אלקטרוניקס השיקה אמש את המכשיר הבא בסדרת הדגל שלה, גלאקסי S9, והגרסה המשודרגת, גלאקסי S9 פלוס. המכשירים ממשיכים את קודמיהם ומביאים טכנולוגיה חדשה ומתקדמת יותר מכל המכשירים הקודמים. עיקר השדרוג הוא במצלמה של המכשירים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המצלמה של המכשירים מאפשרת צילום של סופר הילוך איטי. כלומר, 960 פריימים בשנייה שגורמים לסרטונים בהילוך איטי להראות מצוין. תוכלו בלחיצה להוסיף מוזיקת רקע מתוך האפשרויות של הטלפון או מהמוזיקה שלכם, וגם תוכלו לשתף כקובץ גיף. בנוסף, הצמצם יותר גמיש וניתן לצלם טוב יותר בתנאי תאורה קיצוניים יותר (f1.5-f2.4). בעזרת העוזרת האישית ביקסבי, תוכלו ללמוד יותר על הסביבה שלכם באמצעות המלצמה ולתרגם בזמן אמת שפות, גם לעברית.

© צילום מסך מיוטיוב

הסאונד של המכשירים מאובזר ברמקולים של חברת AKG, המאפשרים סאונד נקי ועשיר. עם זאת, המכשירים עמידים למים ואבק. האבטחה עולה רמה במכשירים האלה עם אפשרות של נעילה באמצעות זיהוי טביעת אצבע, קשתית העין, וגם זיהוי פנים. ה-S9 מגיע עם 4 ג'יגה-בייט RAM ו-64/128 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח. ה-S9 פלוס מגיע עם 6 ג'יגה-בייט RAM ו-128 ג'יגה-בייט זיכרון קשיח.

לדברי מר קריין קו, מנכ"ל סמסונג ישראל: "מטרתנו בסמסונג לאפשר לכל משתמש לבטא את הייחודית והיצירתיות שלו. הטכנולוגיה החדשנית שהצלחנו לאגד בסדרת ה-Galaxy S9 וה-Galaxy S9 Plus הופכת את המכשיר לחלק בלתי נפרד מהחיים של המשתמש ומאפשרת לו את הביצועים המהירים לו הוא מצפה באופן המותאם במיוחד עבור צרכיו האישיים".

תגובות