יותר מדי מסך: המשקפיים שיגנו עליכם מהאור הכחול הרע. צילום: נבו טרבלסי

יותר מדי מסך: המשקפיים שיגנו עליכם מהאור הכחול הרע

לאחר שימוש ממושך במחשב או בסמארטפון, לאחר משחק ארוך בקונסולה או לאחר צפייה ארוכה בטלוויזיה, אתם עלולים להיפגע מ"האור הכחול". המשקפיים הבאים יסננו את האור הבעייתי. כל הפרטים

העין האנושית שלנו רגישה לאור הנראה, שזה בעצם חלק מספקטרום הצבעים: כחול, ירוק, צהוב, כתום ואדום. לאור הכחול יש קרן קצרה ולכן מיוצרת כמות גדולה יותר של אנרגיה. מחקרים מראים שחשיפה ממושכת לאור הכחול, קרינה שבוקעת ממסכים רבים שאנחנו משמשים בהם ביום יום, יכולה לגרום לנזק בטווח ארוך לעיניים שלכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

המשקפים "Shadez" מסננות את האור הכחול שגורם להרבה בעיות בטווח ארוך: ייבוש העין, כאבי ראש, עלול לגרום להפרעות שינה ועוד. האור הכחול מונע את שחרור הורמון השינה (מלטונין). אם המשקפיים האלו יהיו עליכם, ההורמון יוכל להשתחרר בלי בעיה וזה ישפר את איכות השינה ויעזור לתפקוד היום יומי שלכם.

© נבו טרבלסי

הבעיה המרכזית כרגע היא עבור אלו שיש להם כבר משקפיים: אם אתם משקפופרים, כמוני, ואתם מעוניינים להרכיב את המשקפיים האלו – לא תהיה לכם אפשרות כי המשקפיים המגנים הם ללא מספר. כששאלנו את החברה מה הם עושים בנידון, הם אמרו שכבר בימים אלו עובדים על תוסף למשקפיים הרגילים שלנו שיתחבר בדומה לתוספות של משקפי שמש.

המשקפיים מגיעים ב-6 צבעים: שחור, לבן, כחול, ורוד, אפור ואדום. הם מגיעים בשלושה גדלים מרכזיים: לילדים, לנוער ולמבוגרים. המשקפיים עולים 200 שקלים חדשים. תוכלו לרכוש את המשקפיים האלו דרך האתר שלהם.

הצבעים השונים
הצבעים השונים
תגובות