סמסונג עשויה להשתמש באימוג'י AR שלה לשיחות וידיאו. צילום מסך מיוטיוב

סמסונג עשויה להשתמש באימוג'י AR שלה לשיחות וידיאו

עד עכשיו הנחנו שהסיבה שסמסונג השיקה את טכנולוגיית Emoji AR שלה, היא בשביל להתחרות באפל. עכשיו סמסונג הגישה פטנט שמבהיר לנו את הלחץ הלא-ברור להשיק את השירות. כל הפרטים

כשהמכשיר סמסונג גלקסי S9 הגיע אלינו, התבשרנו על פיצ'ר חדש שנקרא Emoji AR שמאפשר לכם ליצור אווטאר שלכם. מעבר לכך, האווטאר יחקה את תנועות הפנים שלכם ויאפשר לכם ליצור גיפים וסרטונים קצרים חמודים. אנחנו מכירים את האפשרות של חיקוי תווי הפנים שלנו כבר מאפל, אך כרגע באפל תוכלו רק לחקות חיות מובנות מראש שאפל יצרה. עכשיו, אנחנו מתבשרים על פטנט שהגישה סמסונג שלוקחת את הפיצ'ר הנחמד והופכת אותו לשימוש של ממש.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הפטנט המדובר לוקח את זה לשלב הבא: אם תנהלו שיחה עם חברים או משפחה ותגלו שהחיבור לא טוב ורוחב הפס הוא נמוך, אתם כמובן תתקלו בקשיים במהלך השיחה. הוידיאו יהיה קטוע ולא יהיה אפשר לנהל את השיחה. הפטנט בעצם משנה את הכללים בתקשורת והופך אותה להיברידית, בכך שיהיה אפשר להחליף את הוידיאו החי במודל 3D. בכך שעושים את המעבר הזה, השיחה לא תהיה מקוטעת ותהיה רציפה. תוכלו לנהל את השיחה שלכם ולראות איך הצד השני מגיב בדיוק עם הפרצוף שלו, אבל לא תראו וידיאו לייב. כמובן שזה עוזר לא רק במקרים שיש בעיה בחיבור, אלא גם במקרים שאנחנו לא רוצים שיראו את הפרצוף שלנו, כמו כשאנחנו חולים או אם הרגע התעוררנו.

© יוטיוב

חשוב לציין שאת הפטנט הזה הגישה סמסונג כבר בשנת 2013, משמע שנתיים לפני שהשיקה את ה-S9 המוכר, שנתיים שיכלה להכניס את הטכנולוגיה כבר במכשירים שלה ורק שבוע שעבר קיבלה את האישור. בכל אופן, בין אם הטכנולוגיה תכנס במהרה או רק בוחנים את האפשרות, זה מראה שהחברה מתעסקת בנושא הזה ואנחנו נראה פיתוחים בתחום. 

© יוטיוב
תגובות