בקרוב: אינסטגרם תגיד לכם כמה זמן בזבזתם עליה. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב: אינסטגרם תגיד לכם כמה זמן בזבזתם עליה

חוקרת אפליקציות בשם ג'יין מנצ'ון וונג גילתה בקוד של האינסטגרם קטע המחשב את כמות הזמן שבו אתם גולשים ברשת החברתית. היא פנתה לאינסטגרם וזו היתה התגובה שלהם

נראה כי לאט לאט החברות יוצאות נגד האינטרסים שלהן ועושות מעשים קטנים שמעלים את המודעות של המשתמשים לכמות הזמן המטורפת שהם משקיעים בטכנולוגיה ובעולם המדיה. ג'יין מנצ'ון וונג, חוקרת אפליקציות, מצאה בקוד של הרשת החברתית אינסטגרם קטע המחשב את הזמן שבו אתם מחוברים. מנכ"ל אינסטגרם, קלווין סיסטרום, מאשר כי זה מיועד לעדכון עתידי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

סיסטרום פירסם מספר ציוצים בטוויטר שאישרו את השמועות. באחד מהציוצים של סיסטרום, הוא ציין כי אינסטגרם "בונים כלים שיעזרו לקהילת אינסטגרם לדעת עוד על הזמן שהם מבזבזים על אינסטגרם". הוא אומר כי כל חברה צריכה להיות כנה עם המשתמשים שלה בעניין השפעה הזמן על האנשים.

לא ידוע עדיין כיצד העדכון ייראה ואיך זה ישפיע על השימוש באפליקציה. הם לא הראשונים לחשוב על רעיון מסוג שכזה, גוגל לא מזמן הודיעה כי מערכת ההפעלה החדשה שלהם, אנדרואיד P, תחשב את כמות זמן השימוש באפליקציות השונות ויעזור למשתמשים לנהל את הזמן שלהם בצורה יעילה וחכמה יותר.

תגובות