סוף סוף: עדכון במפת המיקומים של חבריכם בסנאפצ'ט. צילום מסך מיוטיוב

סוף סוף: עדכון במפת המיקומים של חבריכם בסנאפצ'ט

עד עכשיו אם הייתם עושים זום-אאוט באפליקציית סנאפצ'ט הייתם רואים היכן כל החברים שלכם נמצאים. אבל מה עם הפרטיות שלכם? כל הפרטים על העדכון החדש בסנאפצ'ט

בשנה שעברה, הרשת החברתית המצליחה סנאפצ'ט החליטה לצאת במיזם חדש שינסה לסחוף את כולנו. קיבלנו את Snapmaps - האופציה שנתנה לנו אפשרות לשיתוף המיקום שלנו במפה אחת גדולה שכוללת גם את חברים והמכרים, והבטיחה אפשרות לחוויה שונה בעולם העברת המסרים מכל מה שהכרנו אבל היה חיסרון אחד גדול - כולם יכלו לראות איפה אתם בכל זמן. כעת, הרשת החברתית מעדכנת, ומאפשרת שיתוף מיקום בצ'טים עם חברים ספציפיים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

איך זה יעבוד? באופן פשוט מאוד: כל שעליכם לעשות הוא להגיע לרשימת החברים שלכם באפליקציית סנאפצ'ט, ללחוץ לחיצה ארוכה על השם שאיתו תרצו לקיים את השיחה, ולבחור בין שתי האפשרויות: או לבקש מיקום מאותו חבר, או לשלוח לו את מיקומכם. אם תרצו, תוכלו אף ליצור קבוצת חברים שבחרתם, ולשתף את המיקום שלכם עם כמה חברים בו זמנית. עם זאת, אם חשבתם שתוכלו לבקש מיקום מכל משתמש בסנאפצ'ט שתירצו, כדאי טעיתם, מכיוון ששיתוף המיקומים בין הגולשים יעבוד בצורה כזו שרק אם מי שאתם עוקבים אחריו עוקב אחריכם, תוכלו לבצע או לבקש את אופציית שיתוף המיקום.

© צילום מסך מיוטיוב

כאשר הודיעה הרשת החברתית על כך שברצונה לפתח אופציה שכזו, התעוררו ביקורות של הרבה גולשים ומשתמשים מרחבי העולם: כיצד יהיה ניתן לפקח על הפרטיות של כל משתמש? סנאפצ'ט אומנם מבטיחה שהיא שומרת על מדיניות אבטחה בטוחה, ושפרטיות המשתמשים תישמר, אך בכל זאת מומלץ לגולשי האפליקציה לנקוט כללי זהירות, כמו למשל לבחור באפשרות של שיתוף המיקום עם קבוצת חברים שבחרתם מראש.

תגובות