אין עברית - אין טלפון: האפליקציה שמלמדת ומאתגרת. צילום: shutterstock

אין עברית - אין טלפון: האפליקציה שמלמדת ומאתגרת

הכירו את האפליקציה "דינאמו" הישראלית שיצאה רק לפני כמה ימים ומביאה איתה מסר חדשני לכל האפליקציות שמיועדות להורים. במקום להגביל את ילדים, לנצל את הטכנולוגיה ללמידה

אחרי גל רציני של אפליקציות הורים שהמטרה שלהן היא לעקוב, לפקח ולהגביל את השימוש של הילדים בטלפונים החכמים שלהם, מגיעה אפליקציה ישראלית חדשה בשם "דינאמו" שהמטרה שלה היא לעודד למידה, ולגרום לילד ללמוד המון בלי שהוא שם לב בכלל. זאת באמצעות שאלות מתמטית, שאלות הקשורה לעברית, או שאלות באנגלית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז איך האפליקציה עובדת בדיוק? בכל פעם שהילד יפתח את הטלפון שלו, הוא יקבל שאלה אמריקאית עם שלוש תשובות אפשריות. כדי להיכנס אל המכשיר, עליו ללחוץ על התשובה הנכונה. במידה ולחץ על תשובה שגויה, התשובה הזו תעלם, מספר התשובות יצטמצם לשתיים, והוא יצטרך עדיין ללחוץ על התשובה הנכונה לשאלה הזו. אם הוא טועה שנית, תשאר לו רק התשובה הנכונה ואז הוא בטוח ייכנס לטלפון שלו.

© צילום מסך מהאפליקציה

קהל היעד המרכזי של האפליקציה הוא הורים לילדים שלומדים בבית ספר יסודי. כל מה שעליכם לעשות, זה להוריד את האפליקציה בטלפון של הילד, ולחכות למייל מהאפליקציה שידווח לכם על ההתקדמות של הילד. כרגע האפליקציה זמינה רק למכשירי אנדרואיד.

תגובות