עושה עלייה: אפל תפתח לראשונה חנות רשמית בישראל. צילום: GettyImages

עושה עלייה: אפל תפתח לראשונה חנות רשמית בישראל

לאחר הרבה זמן של ציפייה, חברת הענק האמריקאית אפל, עומדת לפתוח סוף סוף חנות רשמית שלה בארץ. אז היכן היא תמוקם ומה היא צפויה להביא איתה?

עוד כשנוסדה בשנת 1976 על ידי סטיב ג'ובס, אפל לא חשבה לרגע שתצליח להגיע להישגים היסטוריים כל כך מרחיקי לכת. כיום החברה שולטת בנתח ניכר בשוק הסמארטפונים העולמי, מאחוריה נמצא קהל ענק של מעריצים, ותחתה יצאו חלק מהמותגים המוכרים והנמכרים ביותר בעולם. Iphone, Ipad, Macbook, Apple whatch - כולם רק חלק מהטכנולוגיה רבת המכר שהחברת פיתחה במהלך השנים. עכשיו, אפל בהחלט תקבע עוד ציון דרך חשוב ומשמעותי, בכך שהיא תפתח חנות רשמית שלה בשם "אפל סטור" בעיר תל אביב.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לאפל אומנם כבר ישנן כמה וכמה חברות שמייבאות את המכשירים שהיא מייצרת כמו למשל איידיגיטל ואייסטור, אך כעת מבטיחים באפל שהחנות החדשה שתפתח בקניון עזיראלי בתל אביב, תהיה שונה מכל מה שהכרנו. אז מה מצפה לנו בחנות אפל סטור? קודם כל, כמו בשאר 502 חנויות אפל סטור ברחבי העולם, המבחר וחווית הקנייה עומדים בראש סדר העדיפויות. אייפונים, אייפדים, מקבוקים, שעוני יד וטלוויזיות - אפל עומדת להציג לקהל הלקוחות הישראלי שלה מבחר ענק, תוך שמירה על רמת גימור ושירות מוקפדת' על מנת לספק לנו הקונים את חוויית הקניות המייטבית.

נוסף על כך, אפל תאפשר לבאי החנות להתנסות במוצרים המוצגים, לקבל הדרכות מנציגי השירות, ואף להנות משירות טכני מקצועי ורשמי של החנות, שיטפל בתיקונים ותקלות. באפל מבטיחים שמכשירי החברה החדשים שייצאו בעתיד יגיעו לחנות התל אביבית צמוד למועד יציאתם בארצות הברית וברחבי העולם.

אפל סטור בניו יורק © צילום מסך מיוטיוב

השאלה הגדולה שנשאלת היא, האם המוצרים שישווקו בחנות יהיו זולים מהמחירים שהכרנו? ידוע שככל שהמכשיר שאנו מקבלים עובר דרך יותר מתווכים ויבואנים, המחיר עולה בהתאם. האם כעת, כאשר חברת אפל משווקת באופן רשמי וישיר את מוצריה כאן בארץ, המחיר יוזל? עוד מוקדם לומר. אמנם ייתכן שהמחירים יהיו זולים יותר ביחס לחנויות אחרות בארץ, אך עם זאת יש לזכור שכבר כיום מחיר האייפונים בישראל הוא מהזולים בעולם.

תגובות