אינסטגרם שוב מתעדכנת: הפעם שאלות דרך הסטורי. אינסטגרם

אינסטגרם שוב מתעדכנת: הפעם שאלות דרך הסטורי

בזמן האחרון אינסטגרם לא מפסיקה להפתיע אותנו מחדש עם כל העדכונים החדשים, במיוחד בסטורי. כנראה שכל תקופת העדכונים לא עומדת להסתיים בקרוב כי אתמול אינסטגרם יצאה עם עוד עדכון חדש - שאלות דרך הסטורי. כל הפרטים

אתמול (יום ג') הודיעה אינסטגרם על סוג של "מדבקה" חדשה בסטורי המאפשרת למשתמשים לשאול את העוקבים שלהם כל מיני שאלות ולעוקבים תהיה אפשרות לענות להם דרך הסטורי. המדבקה החדשה מזכירה את מד האימוג'י ואת הסקרים אך מאפשרת להגיב בדיוק את מה שנרצה ובמילים שלנו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי להוסיף את המדבקה החדשה לסטורי שלכם זה להיכנס לקטגורית המדבקות, ללחוץ על המדבקה שכתוב עליה "שאלות", לבחור שאלה, לפרסם בסטורי ולאחר מכן חבריכם יוכלו לענות לכם על השאלה. מי שעונה על השאלה אינו אנונימי ושואל השאלה יוכל לפרסם את התשובות בסטורי שלו אך הן יופיעו ללא שם המשתמש של האדם ששלח אותן, רק שואל השאלה יוכל לדעת מי ענה את התשובה.

© אינסטגרם

העדכון יכול להיות מאוד יעיל עבור סלבס שברצונם לתקשר יותר עם המעריצים ולדבר איתם באופן יותר ישיר. העדכון החדש כבר זמין גם לבעלי אנדרואיד וגם לבעלי אייפון, כל מה שנשאר לכם זה לחשוב על שאלה ולשאול את חברכם.

תגובות