הבקשות נענו: ספוטיפיי תתחבר לשעון המעורר של גוגל. צילום: Fotolia

הבקשות נענו: ספוטיפיי תתחבר לשעון המעורר של גוגל

אחרי הרבה זמן שהגולשים מבקשים - ספוטיפיי וגוגל משתפים פעולה ומחברים את השירות לשעון המעורר. אז האם צריך פרימיום כדי להשתמש באפשרות?

לשמוע את אותו השיר שוב ושוב כל בוקר רק יגרום לכם לשנוא את השיר שעד עכשיו אהבתם. הבקשה הכי נפוצה של גולשי ספוטיפיי היתה לחבר את השירות עם שעון מעורר. ספוטיפיי החליטה לשתף פעולה עם גוגל, להתחבר עם השעון המעורר המובנה שלה ולאפשר ל-90 מיליון המשתמשים הפעילים של השעון המוערר לשמוע את המוזיקה של ספוטיפיי על הבוקר.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

תוכלו לבחור שיר ספציפי שיעיר אתכם מהספוטיפיי, אבל תוכלו גם לבחור פלייליסט, אלבום או אומן שיעירו אתכם עם שיר אקראי מתוך הרשימה. ברגע שתכבו את השעון המעורר, תוכלו להמשיך להאזין לרשימה במהלך שאתם מתארגנים בבוקר באמצעות אפליקצית ספוטיפיי בלחיצה אחת. ספוטיפיי אפילו הכינה עבורכם פלייליסטים יחודיים לבוקר. תוכלו להשתמש באפשרות גם אם אין לכם חשבון פרימיים. אך המשתמשים בגרסה החינמים יוכלו רק להתעורר על ידי שיר אקראי מתוך רשימה ולא שיר ספציפי.

© יחצ ספוטיפיי

האפשרות תגיע לכל מכשירי האנדרואיד בימים הקרובים. אם אין לכם את אפליקצית השעון המעורר של גוגל, אתם צריכים להוריד אותה. וודאו שיש לכם את גרסת 8.4.54 של ספוטיפיי או מאוחרת יותר. אם אין לכם חיבור לאינטרנט, הסמארטפון ישמיע את הצלצול שנמצא אצלו בברירת מחדל. משתמשי מכשירי אפל יצטרכו לחכות בינתיים. 

תגובות