iOS 12: החידושים של מערכת ההפעלה החדשה של אפל. צילום מסך מיוטיוב

iOS 12: החידושים של מערכת ההפעלה החדשה של אפל

במקביל לפיתוח האייפונים החדשים, אפל לא שוכחת לעדכן את מערכת ההפעלה, iOS. לקראת העדכון החדש, אילו מכשירים יוכלו להוריד אותה? ומה יש בה?

לא חייבים לקנות אייפון Xs כדי להתחדש. אפל מפיצה במהלך היום (ב') ומחר את עדכון התוכנה החדש של מערכת ההפעלה שלהם - iOS 12. אספנו לכם את כל החידושים המרכזיים בעדכון החדש, שיוכלו להינות ממנו כל מחזיקי אייפון 5S והלאה, אייפד מיני 2 ומעלה, ואייפוד טאץ' מהדור השישי.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

נתחיל מזה שלא כדאי להוריד מיד את העדכון. תמיד בשעות הראשונות מתחילים להתגלות באגים, תנו לחברים שלכם ואנשים אחרים להיות שפני הניסיונות ותורידו יותר מאוחר. בכל מקרה, אם אתם רוצים לעדכן, פשוט לחצו על ההתראה של העדכון. אם אין התראה כנסו להגדרות, אחר כך ל-"כללי" ושם יהיו לכם עדכוני תוכנה. זכרו שהעדכון לא מגיע לכולם באותו זמן בדיוק כך שאם זה לא מופיע נסו מאוחר יותר.

השינוי הראשון הוא דומה מאוד לעדכון החדש של יוטיוב, שמאפשר לראות כמה זמן אתם בזבזתם על האייפון שלכם וגם לתת לכם תזכורת ברגע שאתם משתמשים באפליקציה מסוימת במשך כמות זמן שהגדרתם מראש. בנוסף, מצב "נא לא להפריע" השתדרג - תוכלו לקבוע שהוא יסתיים אחרי זמן מסוים, לקבוע מראש איזה שעות הוא יפעל ואפילו לקבוע שיסתיים ברגע שתעזבו את המקום שאתם נמצאים בו.

© צילום מסך מיוטיוב

רוצים לקנות רהיט חדש ואין לכם מד מטר? תוכלו למדוד מרחקים באמצעות המצלמה של הטלפון. אבל שימו לב שזה בעיקר עוזר לסדרי גודל ולא מדויק במיוחד. אפשרות נוספת היא "קיבוץ עדכונים", שתאפשר לכם מה שיש כבר הרבה זמן באנדרואיד - לקבץ כמה התראות מאפליקציה אחת להתראה אחת שיהיו בה כל ההתראות ביחד, זאת במקום להראות רשימה ארוכה של התראות.

חוץ מהפיצ'רים, השימוש יהפוך למהיר יותר, בעיקר במכשירים הישנים יותר של אפל כמו אייפון 6 פלוס. יש שיפור ניכר מאוד בנושא האבטחה. האייפון יזהה אם תשתמשו בסיסמה דומה לכמה אתרים במקביל וימליץ לכם להחליף סיסמה. בנוסף, הוא יזהה כשתגדירו סיסמה קלה מדיי וימליץ לבחור אחת אחרת.

לסיכום, אנחנו ממליצים לכם לנסות את העדכון החדש רק אחרי שיהיו מספיק אנשים שיגידו שהוא עובד כמו שצריך. נראה שהוא יעזור לייעל את המכשיר שלכם, וגם להוסיף כמה פיצ'רים נחמדים.

תגובות