Pocophone F1: מכשיר דגל מהיר ואיכותי ששווה כל שקל. יחצ

Pocophone F1: מכשיר דגל מהיר ואיכותי ששווה כל שקל

שיאומי הציגה לפני כחודש את המכשיר שאמור לקטול את מכשירי הדגל המתחרים במחיר נמוך משמעותית. מדובר בפוקופון F1 שמגיע עם מפרט מעולה ועם ביצועים ששווים את המחיר. ביקורת

לפני כחודש הציגה המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, את המכשיר שאמור להשתוות לכל מכשירי הדגל המתחרים במחיר מנצח. הפוקופון F1 מציג מפרט שמזכיר מאוד מכשירים שעולים פי שניים ממנו. החלטנו לקחת אותו לבדיקה ולראות עד כמה הוא מפתיע ולמה כדאי לכם לקנות אותו.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי

שיאומי דאגו שהמעבד של קוולקום - סנאפדרגון 845 יהיה בפוקופון. המעבד, שעומד בראש מעבדי הסמארטפונים היום, עושה עבודה נהדרת יחד עם 6 ג'יגה-בייט זיכרון RAM. נתונים אלה מאפשרים למכשיר לעבוד בצורה חלקה ומהירה. המעבד של המכשיר מצוייד במערכת קירור נוזלית ששומרת על טמפרטורה יציבה ושומרת על חיי הסוללה, ככה שהבלאי של המכשיר מופחת. הזיכרון של המכשיר הוא 64 ג'יגה-בייט - לא גבוה במיוחד, אלא סטנדרטי לסמארטפוני דגל עם אפשרות הרחבה של עד 256 ג'יגה-בייט.

© יחצ

המסך של הפוקופון הוא יחסית גדול, 6.18 אינץ', והרוזולוציה היא 2246x1080. גם למסך של המכשיר הזה הגיעה המגרעת, מפרצים קטנים למעלה, כנראה כדי ליישר קו עם המתחרים. אבל המגרעת לא נוחה בכלל. נתחיל מזה שלא ניתן לראות את אחוזי הסוללה מיד, אלא צריך להוריד את רשמית ההתראות כדי לראות בדיוק כמה סוללה נשארה לכם. וחוץ מזה, לא ניתן לראות את האייקונים של האפליקציות ששלחו לכם התראות, ככה שלא תדעו באופן מיידי אם יש לך התראות מאפליקציה מסוימת, אלא תצטרכו לחפש אותה בהתראות שלכם.

המצלמה של המכשיר מורכבת ממצלמת 12 מגה פיקסל יחד עם מצלמת 5 מגה פיקסל. התמונות יוצאות טוב מאוד עם פרטים וצבעים חדים. ביחס למחיר, המצלמה מעולה ונותנת ביצועים טובים גם בתנאי תאורה קשים יותר. מצלמת הסלפי היא עם 20 מגה-פיקסל והיא תתן לכם ביצועים לא רעים לכל חובבי הסלפי עם תמונות רחבות ואסטתיות. שתי המצלמות מאפשרות צילום וידאו ב-4K.

 

וכעת נגיע לסוללה. 4,000 מיליאמפר-שעה עושים את העבודה מצוין, אם תשתמשו במכשיר יום שלם ותעמיסו עליו מאוד, הוא עדיין יחזיק לכם עד הלילה בלי בעיות. אין ספק שהסוללה העוצמתית בהחלט משדרגת את המכשיר ומעלה אותו מדרגה. המכשיר תומך בטעינה מהירה שעובדת לא רע בכלל.

לסיכום, המכשיר עוצמתי, מהיר, עם סוללה חזקה ומפרט טוב מאוד ביחס למחיר. זה מכשיר שמאפשר לאנשים נוספים לקנות מכשיר דגל שיושב באותו קו עם מכשירי הדגל של חברות מתחרות. אמנם יש בו מדי פעם טעויות של תצוגה, כמו המגרעת הלא נוחה, והעובדה שלא ניתן לראות מה השעה בזמן ששומעים מוזיקה (יש צורך להיכנס עם סיסמה) אך בשורה התחתונה הוא איכותי ומתאים לכל מי שרוצה מכשיר יוקרתי במחיר נמוך. המכשיר משווק בישראל בצבע כסוף בלבד וניתן לקנות אותו בחנויות המורשות (יבואן רשמי): אל"מ דיוטי פרי, KSP, אייבורי, בסט מובייל, איי-סייל ועולם הקולנוע במחיר של 1,669 ש"ח. וכמובן שהמכשיר נמצא בחנות הרשמית של שיאומי בדיזינגוף סנטר. אחריות יבואן רשמי היא לשנתיים.

תגובות