עם 4 מצלמות: שיאומי משיקה את ה-Redmi Note 6 pro. יח"צ

עם 4 מצלמות: שיאומי משיקה את ה-Redmi Note 6 pro

חברת המילטון, היבואנית של שיאומי, השיקה אתמול (א') שני מכשירים חדשים של שיאומי בישראל. הראשון הוא הסמארטפון Redmi Note 6 pro וגם צמיד הכושר Mi Band 3

כמו שאתם בטח יודעים, חברת שיאומי, שבין 3 חברות הסמארטפונים הגדולות בעולם, לא נחים לרגע וממשיכים לחדש אותנו עם מכשירים חדשים. המילטון, היבואנית הרשמית בישראל, השיקה אתמול (א') שני מכשירים חדשים של שיאומי בישראל, הסמארטפון Redmi Note 6 pro וגם צמיד הכושר Mi Band 3.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ה-Redmi Note 6 pro מגיע עם שתי מצלמות סלפי: 20 ו-2 מגה-פיקסל, ושתי מצלמות אחוריות: 15 ו-5 מגה-פיקסל. זו הפעם הראשונה ששיאומי מביאה מכשיר עם 4 מצלמות. מערכת ההפעלה היא אנדרואיד 8.1 בגרסת MIUI 9.6, הגרסה של שיאומי לאנדרואיד. הגודל שלו עומד על 6.26 אינץ' ויש לו סוללה עם קיבולת של 4,000 מיליאמפר-שעה. המכשיר מגיע בצבעים שחור וכחול. עם זיכרון של 32 ג'יגה ו-3 RAM המכשיר יעלה 1,099 ש"ח ועם זיכרון של 64 ג'יגה ו-4 RAM המכשיר יעלה 1,249 ש"ח. ניתן לקנות אותו בחנות של שיאומי, באתר ובחנויות נוספות. שנתיים אחריות יבואן רשמי.

© יחצ

צמיד הכושר Mi Band 3 יהיה עם סוללה משופרת שמאפשרת שלושה שבועות בלי טעינה. הוא עכשיו עמיד במים וההתראות מאוד שופרו מהדגם הקודם. יש בו אפשרות למדוד דופק וצעדים. המחיר שלו עומד על 179 ש"ח והוא מגיע בצבע שחור. מחברת המילטון נמסר כי "לצד השדרוגים והשיפורים, ה-Mi Band 3 הינו ציוד חובה בכל בית המתאים גם לספורטאי המקצועני וגם לחובבי הספורט ולמתחילים".

תגובות