חוט זה פאסה: הגאדג'טים שחיית המחמד שלכם צריכה. צילום: Fotolia

חוט זה פאסה: הגאדג'טים שחיית המחמד שלכם צריכה

בעולם של היום, כל תחום מלא גאדג'טים - ממחשבים, דרך כלכלה ועד אומנות. אז מצאנו לכם גאדג'טים מתחום בעלי החיים, כדי שתוכלו להראות להם כמה אתם אוהבים אותם

בעלי החיות שביניכם יודעים שתחזוק של חיית מחמד זה דבר ממש ממש קשה - צריך לדאוג למזון, למים, לבידור, ועוד המון המון דברים, אז החלטנו לאסוף עבורכם שלל גאדג'טים כדי לשמח את חיית המחמד שלכם, וגם אתכם.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Pebby Ball

לא משנה כמה אתם אוהבים את הכלב או החתול שלכם, בסופו של דבר תצטרכו לצאת מהבית - לעבודה, לבית הספר, להיפגש עם חברים בים ולרכל. וחיית המחמד שלכם תישאר לבד, בלי אף אחד שישחק איתה וישמח אותה. אז זהו, שזה נגמר עם המצאת ה-Pebby Ball. מה זה בעצם? הצעצוע הזה הוא משחק לבעלי חיים שמחובר לאינטרנט ובעל מצלמה וקולר חכם. אתם יכולים לשלוט בצעצוע דרך הטלפון, ואם אין לכם זמן לזה, אפשר להעביר את הצעצוע למצב אוטומטי. לבעלי החתולים שביניכם, לצעצוע יש גם לייזר, שישעשע את החתול שלכם. ניתן להזמין את ה-Pebby Ball מהאתר הרשמי תמורת 249 דולר.

 

Actijoy - מערכת למעקב חיית מחמד

הגאדג'ט הבא שנדבר עליו, הוא קערות מים ומזון. כן, כן, קערות מים ומזון לבעלי חיים. אתם עשויים לשאול איך קערה היא גאדג'ט ברשימה, אז תקשיבו לזה - הקערות מחוברות ל-wi-fi, עוקבות אחרי טריות המים וכמות צריכת המזון והמים, ואפילו עוקבות אחרי מזג אוויר, כדי שתדעו אם צריך להוסיף יותר מים מהרגיל ביום חם. ניתן להזמין אותו באתר הרשמי.

 

Aquapaw 

ה-"גאדג'ט" האחרון להיום הוא קצת פחות טכנולוגי, אבל יעיל בכל מקרה, ויעזור לכם בקילוח בעל החיים שלכם. הדבר הזה הוא בעצם צינור עם סוג של כפפה בקצה, שמאפשר לכם לקלח את הכלב או החתול שלכם בצורה יותר נעימה להם.

אתם יכולים להפעיל או לכבות את ה-Aquapaw באמצעות קפיצת היד שלכם לאגרוף, כך שיש לכם שליטה מלאה בזרם המים, שחזק מספיק כדי לחדור פרווה אבל חלש מספיק כך שהוא יהיה נעים ולא יגרום כאב. אתם יכולים להשתמש בזה בתוך הבית באמצעות חיבור למקלחת, או מחוץ לבית בחיבור לזרנוק מים בגינה. ניתן להזמין את המוצר באתר הרשמי.

 

 

תגובות