חכם בדרכים: הכירו את הקסדות החכמות של LIVALL. צילום: אלון רזניק

חכם בדרכים: הכירו את הקסדות החכמות של LIVALL

הטכנולוגיה בימינו נוגעת בכל התחומים, מחינוך ובריאות ועד ביטחון ופנאי. הטכנולוגיה גם שלחה את ידיה בתחום התחבורה, ועל פיתוח טכנולוגי כזה בדיוק אנחנו רוצים לספר לכם

כיום אין תחום שאין בו טכנולוגיה בכלל. העולם שלנו הוא טכנולוגי כמעט לחלוטין - אנחנו משתמשים בטכנולוגיה לחקלאות, לתקשורת, לבנייה, למוזיקה, לאמנות, לחינוך, לביטחון ועוד, ובצדק. הטכנולוגיה מייעלת את התהליכים ומקלה עלינו את החיים. נציג לכם מוצר שלא רק יקל לכם את החיים, אלא גם ישמור עליהם - קסדת אופניים חכמה.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אז מה זאת בעצם הקסדה הזאת? הקסדה, הידועה בשם BH51M, היא קסדת אופניים חכמה של חברת LIVALL ומיועדת לרוכבי האופניים, הקורקינט, הסקייטבורד ודומיהם. זוהי קסדה מלאה העומדת בתקנות משרד התחבורה ומגנה על העורף והמצח. עד פה נשמע די א-טכנולוגי נכון? אז זהו, שלא. נתחיל במטרה הראשונה של הקסדה - ביטחון הראש שלכם. מעבר לבטיחות האנלוגית הרגילה של הקסדה, שעומדת בתקנים של משרד התחבורה, ישנו חיישן התרסקות בקסדה שמזהה רטט, כך שאם תתרסקו, תישלח הודעת חירום לבן משפחה שלכם. עוד תוסף בטיחותי הוא נורות בהירות בקסדה שנמצאות שם כדי לוודא שהרוכב נראה בבירור, במיוחד בחושך. הנורות כוללות גם אורות זנב וניתן להשתמש בהן אפילו כדי לאותת ימינה או שמאלה.

 

עכשיו נעבור לחלק הכיפי של הטכנולוגיה - בקסדה יש מערכת שמע חכמה עם אוזניות ורמקולים שהותאמו במיוחד כך שגם אם תשמעו מוזיקה או תאזינו לפודקאסט או כל מה שאתם רוצים, לא תהיו מנותקים לגמרי מהסביבה. המערכת אפילו כוללת מיקרופון מוגן רוח ו-"ווקי טוקי", והכל ניתן לשליטה דרך שלט הנמצא על הכידון, או דרך הסמארטפון שלכם.

אפילו הניווט נהיה פשוט יותר, משום שהדיבורית האישית עוזרת בהכוונה ואם אתם לא מרוצים מהמסלול שנבחר עבורכם, אתם יכולים לשנות אותו בקלות ובמהירות. ומשום שהזכרנו את הסמארטפון - לחברת LIVALL יש אפילו אפליקציה, שזמינה להורדה באנדרואיד ו-iOS. האפליקציה משלבת מד מהירות, מרחק, זמן נסיעה, ועוד. הקסדה תעלה לכם בחודש נובמבר 499 ש"ח (מחיר מיוחד לכבוד ההשקה) ו לאחר מכן 599 ש"ח. ניתן לרכוש אותה ברשת באג.

© צילום: אלון רזניק
 
תגובות