אוריגמי הדור הבא: מטוס מנייר שנשלט ע"י הסמארטפון. צילום מסך מיוטיוב

אוריגמי הדור הבא: מטוס מנייר שנשלט ע"י הסמארטפון

מי מאיתנו לא אהב להכין מטוסי נייר בהפסקות? הבעיה היחידה היא חוסר הדיוק שלו כשמעיפים אותו. חברת "PowerUp Dart" החליטה לפתור לנו את הבעיה הזו באמצעות מטוס מנייר שניתן להטיסו דרך אפליקציה בסמארטפון שלכם. מה המחיר?

הטכנולוגיה מגיעה לתחומי חיים שלא ציפינו שאליו היא תגיע, הכיס שלנו, השעון שלנו ואפילו האוזניות שלנו. וכעת היא מציעה שדרוג אטרקטיבי לאחד ממשחקי הילדות הכי אהובים שלנו.

עוד בערוץ הבידור של פרוגי:

חברת "PowerUp Dart" השיקה במחיר זול יחסית, מטוס מנייר. אבל שלא תטעו, לא מדובר בפיסת נייר מקופלת ופשוטה. על מטוס הנייר הורכבו שבבים קטנים המתחברים לטלפון בנקודות האיזון שלו, מה שמאפשר לנו לשלוט בו באופן מלא. בניגוד למטוסי הנייר הפשוטים, את המטוס המשוכלל הזה לא צריך להשליך באוויר כדי שימריא - אלא פשוט להפעיל את המנוע הקטן שנמצא עליו ולבצע המראה ממש כמו מטוס מציאותי. תוכלו להטיסו עד גובה של 180 מטר, להגיע למהירות של 25 קמ"ש ולבצע עוד שלל טריקים עימו.

 

ומה העלות לתענוג? תאלצו להיפרד מ-50 דולרים (סביבות ה-150 ש"ח) על מנת לרכוש מטוס כזה. אבל תאמינו לנו, אין תחושה יותר מגניבה מלהטיס את להיט הילדות הזה בזמן שחבריכם לכיתה יוצרים מטוסי נייר פשוטים.

 

 
תגובות