עדכון: לא תוכלו לראות כמה לייקים יש לתמונה באינסטגרם. צילום:gettyimges.ILCarl Court

עדכון: לא תוכלו לראות כמה לייקים יש לתמונה באינסטגרם

אינסטגרם בוחנת עדכון שיגרום לכך שלא יהיה ניתן לראות את כמות הלייקים שיש לתמונות. המטרה היא להפחית את ההשפעות השליליות של אינסטגרם על אנשים. איך זה ייראה לאחר העדכון?

אינסטגרם מתכננת כנראה לשנות את אחד המאפיינים הבסיסיים ביותר שלה - הלייקים. הדור של היום עסוק מאוד במירוץ אחר כמות הלייקים, ולמספרם יש השפעות רבות על החברה. כחלק מתהליך הפחתת ההתמכרות באינסטגרם, החברה שוקלת שינוי עתידי שיסתיר את מספר הלייקים הכולל של תמונה מסוימת.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

התצוגה החדשה ככל הנראה תהיה "__ (שם חשבון) אהבו את זה ועוד אחרים" (ללא מספר). מחקרים רבים הפנו אצבע מאשימה על אינסטגרם בטענה שהיא גורמת להתמכרות ולפגיעה רצינית של כמות מאוד גדולה של אנשים. מאז היא עושה מאמצים להפחית את העניין. לא מזמן היא החלה לחשוף את משתמשיה לכמות הזמן שהם משקיעים באינסטגרם, ועכשיו זה - צעד שיפחית את הרצון העז לקבל כמות גדולה של לייקים.

לא ידוע אם העדכון אכן יגיע אלינו או שהוא סתם בדיקה של אינסטגרם ופייסבוק. החברות בודקות לעיתים קרובות עדכונים שונים ולא כולם מגיעים אל הקהל הרחב, רק מה שנראה לחברה נכון בהתאם לניסיונות. גם אם זה לא יגיע אלינו, זה ממחיש את המודעות של אינסטגרם לבעיה שהיא יצרה ואת המגמה העתידית להילחם באותה בעיה.

תגובות