משתמשים מדווחים על תקלות ב-Galaxy Fold החדש. צילום: gettyimges.IL Justin Sullivan

משתמשים מדווחים על תקלות ב-Galaxy Fold החדש

גל של תלונות הגיע לסמסונג והציף את הרשת לאחר הפצת מכשיר הדגל שלהם להתנסות ראשונית. סמסונג בתגובה: "נדחה את השקת המכשיר"

לפני כחודשיים הכריזה סמסונג, תאגיד הטלפונים הענקית, על מכשיר חדש שמציג טכנולוגיה חדשנית שעוד לא נראה כמותה - טכנולוגיית המסך המתקפל. למכשיר שני מצבים: מצב סגור עם גודל צנוע של 4.6 אינץ׳ ומצב נוסף שמרחיב את גודל המסך ל-7.6 אינץ׳. נוסף לכך, המכשיר מציג שלוש מצלמות סלפי באיכות של 10 מגה פיקסל ועוד שלוש מצלמות בגב המכשיר באיכויות של 12 ו-16 מגה פיקסלים. נשמע מבטיח נכון? אז זהו שלא.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

לפני ההשקה הרשמית ושחרור המכשיר לקהל הצרכנים הרחב, הציעו סמסונג את מכשירם לקהל מסוים של יוצרי תוכן וסוקרים נבחרים על מנת שיוכלו להתנסות במוצר ולסקר אותו בערוצי המדיה התקשורתיים השונים. סוקרים רבים ברחבי העולם דיווחו על בעיות חמורות של המכשיר, החל ממסכים שבורים שהפסיקו לעבוד לאחר שימוש בודד ועד לבליטות על המסך שנוצרו מקיפולו. לאחר תלונות רבות של משתמשים ברחבי העולם, סמסונג הייתה חייבת לנקוט באמצעי כלשהוא והכריזה על דחיית השקת המכשיר לקהל הרחב.

© צילום: gettyimges.IL /Justin Sullivan

על פניו, נראה שהמכשיר החדש מקדם אותנו צעד נוסף בחדשנות הטכנולוגית אך סוחף עמו טענות רבות וביקורת. מה שבטוח, אל תופתעו לראות מודלים דומים של חברות מתחרות בקרוב שכן צעד זה מצמצם משמעותית את התחרות ואת הפער שסמסונג יצרה.  

תגובות