בקרוב: אתם תתחילו לדבר עם הפרסומות בספוטיפיי. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב: אתם תתחילו לדבר עם הפרסומות בספוטיפיי

אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי בוחנת כעת אפשרות חדשה של פרסומות אינטראקטיביות. זאת אחרי שרבים התלוננו שהם לא זוכרים את מה שפורסם. עכשיו, הם רק יצטרכו לדבר עם הפרסומת

לחפש את מה ששמעתם בפרסומת של ספוטיפיי זה יותר מדיי מאמץ. ולכן, החליטה החברה להפוך את הפרסומות, שיהיו יותר אינטראקטיביות. ביום חמישי יצאה הודעה רשמית שמתבצעת כעת בדיקה מצומצמת אצל מספר משתמשי חינם בארה"ב, של פרסומות שמופעלות באמצעות קול. כרגע, הפרסומות הן רק על תוכן מקורי של ספוטיפיי כמו פלייליסטים שלה, ופודקאסטים מקוריים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

במידה ואתם רוצים לשמוע את מה שיש בפרסומת, הפרסומת תתן לכם רגע שבו תוכלו להגיד "Play Now", וזה ייקח אתכם ישירות לאותו התוכן. במידה ולא תגידו, המוזיקה שאתם שומעים תמשיך כרגיל. המהלך הזה היה כנראה בלתי נמנע, בעקבות מהלכים דומים שרואים בעולם הטכנולוגיה כמו עוזרי בית למיניהם שתומכים בשליטה קולית. הייתה בעייתיות בפרסומות בעוזרי בית כיוון שבאמת זה מאמץ גדול מדיי לחפש אחר כך את המוצר שפורסם ולכן המגמה היא להפוך את הפרסומות לשליטה קולית.

© צילום מסך מיוטיוב

המפרסמים כמובן אוהבים את המהלך החדש שמאפשר לקהל להיות יותר באינטראקציה עם המודעות שלהם. אך ספוטיפיי גם מאפשרת להיפטר מאותן מודעות באמצעות מנוי חודשי שעולה כסף. רק לפני שבוע ספוטיפיי הכריזה שעברה את רף 100 מיליון מנויים בתשלום בכל העולם, ולכן להרבה אנשים לא תהיה הזדמנות לדבר עם פרסומות.

תגובות