מכונת הזמן לעידן השעונים החכמים. PEXELS

מכונת הזמן לעידן השעונים החכמים

לאט ובזהירות ומבלי ששמנו לב הם נכנסו עמוק לחיינו, אבל זה לא היה קל בכלל. דרך ארוכה עברו ענקיות הטכנולוגיה עד שהשעונים החכמים הגיעו למעמדם. בשנת 2012 הוצג השעון החכם בפעם הראשונה והתחום היה נראה מבטיח, עם השנים עוד ועוד שידרוגים ופיצ'רים חכמים נוספו לשעון החכם. קפיצה לשנת 2021, אנליסטים בעולם הטכנולוגיה טוענים כי תחום השעונים החכמים רק בתחילת דרכו והוא עשוי לגלגל בתוך 5 שנים יותר מ-30 מיליארד דולר

בשיתוף עם GoMobile

תוכן שיווקי

סוגי שעונים חכמים

אז מה מציעים השעונים החכמים ולמה הם הדבר הבא בעולם הטכנולוגיה? האמת שיש לכך סיבות רבות, שהמרכזית שבהם היא הנוחות והניידות. יש מגוון רחב מאוד של סוגי שעונים חכמים. כאלו המותאמים להאזנה למוזיקה, יש המאפשרים ניהול לו"ז ושיחות דרך הסמארטפון, שליחה וקבלת מסרונים דרך השעון החכם, ניטור פעילות גופנית ואפילו מדידת איכות השינה. יש לציין שישנם שעונים חכמים שיוצרו לייעוד ספציפי כמו שעונים חכמים לאופנים, שעונים חכמים לריצה, שעונים חכמים לגלישה, שעונים חכמים למכוניות ועוד. אז מה השעון החכם שמותאם לכם? רשת גומובייל היא כנראה החברה שנתנה דחיפה משמעותית לענף השעונים החכמים בישראל ומציעה שעונים חכמים לכולם.
קבלו את כל המינים וכל הסוגים בגזרת השעונים החכמים.

שעון חכם לילדים

בין אם אתם בעד או נגד לאפשר לילדכם עוד מוצר טכנולוגי כזה או אחר דווקא בגזרת השעונים החכמים לילדים יש יתרונות ידידותיים שעשויים לעזור לכם לשמור על ילדכם בצורה חדשנית ביותר כמו איתור ע"י מיקום. ישנם שעונים חכמים לילדים המאפשרים לכם לצפות במיקום ילדכם בקלות ובכל רגע נתון ע"י GPS כך שגם אם ילדכם ללא סמארטפון או לחלופין לא זמין שעון חכם לילדכם יכול להיות פתרון נהדר. פ'יצר נוסף בגזרת השעונים החכמים לילדים הוא השיחה הקולית, אבל זו לא עוד סתם שיחה קולית משעון חכם. יש כאן אפשרות של הגדרת השיחות היוצאות והנכנסות ממספרים המאושרים ע"י ההורים בלבד באמצעות אפליקציה ייעודית. פיצ'ר נוסף לבטיחות ילדכם שקיים במגוון שעונים חכמים לילדים הוא "גדר אלקטרונית", דבר זה מבטיח שבמידה וילדכם יחרוג מהמיקום שהגדרתם עבורו בטווח מסוים האפליקציה תתריע על כך לכם ההורים. וכמובן כפתור ה"SOS" המוכר לנו מהרבה שעונים חכמים בהחלט אפקטיבי גם לילדים. הכפתור מאפשר לילד ללחוץ על כפתור המצוקה במידה והוא חש סכנה ומיקום מדויק ישלח ישירות אליכם ההורים. שעון חכם לילדים הוא מתנה מושלמת שרוב הילדים של היום ירצו בה ובנוסף יש כאן פ'צרים שיכולים לעזור לנו לשמור על היקר לנו מכל. כמובן שזוהי לא חובה להשתמש בכולם ואתם יכולים להתאים אותו לאופי השימוש הנוח עבורכם ועבור ילדכם.

שעון חכם לנשים

כיום ישנם מגוון שעונים חכמים המותאמים במיוחד עבור נשים גם מבחינת הפיצ'רים וגם מבחינת הסטיילינג. שעון חכם בהחלט יכול להיות אביזר שמוסיף לסטייל היום יומי וענקיות הטכנולוגיה כבר הבינו זאת והתחילו לייצר שעונים חכמים במיוחד לנשים. כיום כבר אין אופציה אחת או שתיים, אלא קיים מגוון רחב מאוד לכל אישה וכמעט בכל סגנון. ספורטיבי, אלגנטי, לעבודה או למסיבה כל אחת יכולה למצוא את השעון החכם שמתאים לה. עם כל הפיצ'רים שמציעים השעונים החכמים ובגדלים שיוצרו לפרק כף יד קטנה ועדינה וגם לפרק כף יד עבה וחטובה כאשר הקוטר המומלץ עבור נשים נע בין 40 מ"מ ל-43 מ"מ.
Who rules the world? Girls.

שעון חכם לגברים

כאשר בוחרים שעון חכם לגבר מומלץ מאוד לשים לב שגוף השעון ועיצובו מותאמים לפרק כף היד הגברית. דבר זה בא ע"י ביטוי בעיקר בקוטר השעון כאשר שעונים חכמים המותאמים ליד הגברית הם בעיקר אלו הנעים בקוטר של בין 44 מ"מ ל-47 מ"מ. כיום רוב השעונים החכמים הקיימים בשוק מותאמים לגברים וההבדלים העיקרים ביניהם הם צבעו וקוטרו של השעון החכם. מרבית השעונים החכמים לגברים מאופיינים בפונקציונליות דומה המתבססת על פעילויות ספורט מגוונות לצד השימוש הסטנדרטי של תצוגת השעה והסטייל העיצובי.

פיצ'רים עיקריים בשעונים חכמים

1. ניטור ומדידת דופק – במרבית השעונים החכמים יש תוכנות עיבוד נתונים שונות שמאפשרות מעקב אפקטיבי אחר הדופק שלנו. המעקב הזה מעקב זה נותן לנו מידע על אופי האימון אותנו אנו מבצעים. מעקב אחר הדופק שלנו יכול לעזור לנו לנתר את הגוף גם במנוחה וגם במהלך השינה.

2. חיבור GPS – האפשרות לעקוב אחרי המיקום היא פיצ'ר יעיל בהחלט שיכול לעזור לנו במידע על מיקומים (מומלץ בשעונים חכמים לילדים). וגם במידע על ריצה, רכיבה על אופניים או כל פעילות ספורטיבית למרחקים שניתן למדוד בה את המרחק אותו עשינו.

3. קבלת התראות – פיצ'ר זה מאפשר לנו לראות התראות דרך השעון החכם לדוגמא הודעות, התראות מהרשתות החברתיות ועוד.

© PEXELS

לסיכום

השעונים החכמים שונים זה מי זה באופן המזכיר את ההבדלים בין הסמארטפונים. גם כאן קיימים מגוון דגמים במחירים שונים המציעים יתרונות, חסרונות ופונקציות אחרות. טרם רכישת שעון חכם מומלץ לבדוק את ההתאמה לצרכים האישים שלכם יחד עם ההתממשקות הסמארטפון ומערכת ההפעלה. בעידן השעונים החכמים קיימות שלוש מערכות הפעלה מרכזיות: WatchOS של אפל, WearOS של גוגל או בשמה הקודם Android Wear, ו- Tizen של סמסונג. רשת גומובייל מציעה מגוון סוגי שעונים חכמים ומאפשרת התאמה אישית של השעון החכם ללקוח.