האם מצאנו סוללות עם אורך חיים גדול יותר?.  באדיבות Duracell

האם מצאנו סוללות עם אורך חיים גדול יותר?

הצרכים יאהבו את זה! הסוללות החדשות של דורסל אמורות להעניק חיים ארוכים יותר ולהחזיק מעמד הרבה יותר זמן מהרגיל

אנו משתמשים לא מעט בסוללות בכל הזדמנות, אם זה במצלמות למשל או אפילו בקרי משחק של הקונסולות האהובות. אבל האם הדור החדש של הסוללות יכול להחזיק מעמד יותר מהרגיל?

אופטימום - הן הדור החדש של סוללת אלקליין מבית דורסל, ועל פי ההבטחות הן אמורות להעניק למכשירים תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לצורך.

 

צורכי המכשירים מתחלקים לשתי קבוצות עיקריות: מכשירים שמנצלים את תוספת האנרגיה ליתרון בהספק (כמו צעצועים ממונעים) ומכשירים שמתרגמים את תוספת האנרגיה ליתרון בתוחלת החיים (כמו בקרי משחק מסוימים). כך צרכנים יכולים לחוות את מלוא הפוטנציאל של המכשירים כשהם פועלים במיטבם. לדוגמה: צעצוע ממונע יכול לעבוד במיטבו כשהוא נע מהר או כשהוא מסוגל להתגבר על מכשולים רבים; בקר משחקים, לדוגמא קונסולת משחק, יכול לעבוד במיטבו כשהוא ממשיך לעבוד ביעילות משחק אחר משחק.

סוללת דורסל אופטימום מנסה לענות על דרישות האנרגיה הללו בעזרת הטכנולוגיה החדשה שלה, המעניקה למכשיר תוחלת חיים ארוכה יותר או הספק רב יותר, בהתאם לסוג המכשיר שבו נעשה שימוש בסוללה.

© באדיבות Duracell

דורסל אופטימום מביאה סוג חדש של טכנולוגיה לסוללות אלקליין AA/AAA. הטכנולוגיה החדשה מאפשרת לסוללה להתאים את עצמה לצורך של המכשיר, בין אם מדובר במכשירים שדורשים ביצועים עוצמתיים יותר או משך זמן שימוש רב יותר.

כדי להבטיח שיפורים פורצי דרך כאלה בביצועים, דורסל הינדסה מחדש את טכנולוגיית הקתודה (cathode (שלה (האלקטרודה שממנה יוצא זרם חשמלי) והוסיפה רכיב ספציפי חדש המבוסס על 14 פטנטים ((patent pending ומהווה "בוסטר" משמעותי. התוצאה היא הסוללה בעלת צפיפות האנרגיה הגבוהה ביותר מבין סוללות האלקליין של דורסל, המספקת יותר חיים או יותר הספק בהתאם לסוג המכשיר.

*מספק אורך חיי סוללה גבוה יותר ביחס למשך הזמן הממוצע המינימאלי לסוללות AA ע"פ מבחן IEC 2015 למצלמות דיגיטליות או תוספת כוח סוללה במגוון רחב של מכשירים בהשוואה לסוללות דורסל אלקליין AAהבאות בתור בטיבן. התוצאות עשויות להשתנות בהתאם לדפוסי השימוש במכשיר.

תגובות