סמסונג מציגה את ה- Galaxy S21 FE 5G . באדיבות סמסונג ישראל

סמסונג מציגה את ה- Galaxy S21 FE 5G

המכשיר החדש במשפחת Galaxy S21 מציע את התכונות האהובות של S21 – ביצועים עוצמתיים, מצלמה ברמה מקצועית, צבעים חדשים וקישוריות G5

סיאול, קוריאה – 4 בינואר 2022 – Samsung Electronics Co., Ltd. השיקה היום את ה-S21 FE 5G שמצטרף לסדרת Galaxy S21. ה-S21 FE 5G מציע תכונות פרימיום נבחרות ואהובות שקיימות ב-Galaxy S21,– קישוריות G5, עיצוב ששובה את העין, ביצועים עוצמתיים ומצלמה ברמה מקצועית.

 

"ב-Samsung, אנחנו מתמקדים בניסיון להביא את החידושים האחרונים בעולם המובייל לעוד ועוד אנשים." אמר טיי-מון רו, נשיא חטיבת המובייל ב-Samsung Electronics. "ראינו תגובה נהדרת ל-Galaxy S20 FE ולסדרת S21. לכן נקטנו באותה הגישה כלפי S21 FE 5G וציידנו אותו בתכונות פרימיום, אשר חשובות ביותר עבור המשתמשים הנאמנים של סדרת Galaxy – מכיוון שאנחנו מתמקדים בניסיון להציג סמארטפון שנותן מענה לצרכים החשובים ביותר שלהם".                             

עיצוב פרימיום

 ה-S21 FE 5G מגיע בארבעה צבעים חדשים-ירוק זית, סגול, לבן ואפור גרפיט, כאשר כולם מתאפיינים בגימור מט מלוטש, בעל גוף דק בעובי של 7.9 מ"מ,עם עיצוב הפרימיום המוכר המתאפיין במסגרת אייקונית ומעודנת המשתלבת היטב עם בית המצלמה של ה-S21 FE 5G לכדי מראה אחיד ואופנתי.  

© באדיבות סמסונג ישראל

ביצועים עוצמתייםוחווית משתמש מהירה וחלקה 

ה-S21 FE 5G מצויד במעבד חדש ומהיר במיוחד של Galaxy –  - Exynos 2100אותו המעבד העוצמתי שקיים בסדרת S21. המשתמשים יהנו מגרפיקה איכותית וחדה ואיכות תמונה אופטימלית. חובבי המשחקים ומזרימי התוכן יהנו מקצב מדידות מגע של 240Hz  המאפשר זמני תגובה מהירים ותצוגה חלקה להפליא הודות לקצב ריענון של 120Hz של ה-S21 FE 5G. המסך גם מספק את הרזולוציה הגבוהה ביותר בטכנולוגיית Dynamic AMOLED 2X.

ה-S21 FE 5G מצויד בסוללה שמחזיקה מעמד יום שלם – בין העבודה לבית, ובכל הפעילויות שביניהם. הסוללה העוצמתית של ה-S21 FE 5G מתאפיינת ביכולת טעינה מהירה, כך שתוכלו לטעון את הסוללה ל-50% ויותר בתוך 30 דקות בלבד, ולהמשיך ליהנות מהביצועים המהירים של ה-S21 FE 5G ללא הפרעות. 

רגעים יומיומיים הופכים לבלתי נשכחים

סדרת Galaxy S21 ידועה בזכות המצלמה המובילה בתעשייה, וה-S21 FE 5G מצויד באותה המצלמה המקצועית המאפשרת לצלם את התמונות האיכותיות ביותר. צלמים חובבים ומקצועיים כאחד יכולים לערוך, לפרסם ולשתף תוכן מרהיב ללא כל מאמץ. בנוסף, המצלמה מתאפיינת במצב 'לילה' משופר לעומת זה שקיים ב-S20 FE. כעת, משתמשים יכולים לצלם תמונות בהירות יותר בתאורה חלשה ולצלם תמונות ברורות להפליא בסביבות חשוכות במיוחד. ה-S21 FE 5G מציע את חוויית צילום הסלפי הטובה ביותר של  Samsung- באמצעות מצלמה קדמית מתקדמת של 32 מגה-פיקסל ותכונה משופרת של 'שחזור פנים באמצעות בינה מלאכותית' הופכים יחד את התמונה למושלמת. בנוסף, הודות לתכונה הקלטת וידאו כפולה, ניתן לתעד את כל הקורה מלפנים ומאחור.

חוויית שימוש מאובטחת ומותאמת אישית

הודות ל-One UI 4 האינטואיטיבי של Samsung, תוכלו ליצור את חוויית השימוש המושלמת עבורכם – חוויה המתאימה במיוחד לצרכים שלכם ומאפשרת לכם להביע את עצמכם בצורה מאובטחת. עם אפשרויות מתקדמות יותר של התאמה אישית ובקרות פרטיות טובות יותר. בזכות אפשרויות רבות יותר, תוכלו לעצב מחדש את מסכי הבית, הסמלים, ההתראות, הטפטים[4][4], ופרטים רבים נוספים.

SamsungS21 FE 5G מצויד בלוח בקרה חדש לשליטה בפרטיות, ומציע בקרת פרטיות ואבטחה במקום אחד נוח, כדי לספק חוויית שימוש חלקה ובטוחה ב-One UI 4 שב-Galaxy S21 FE 5G.

© באדיבות סמסונג ישראל

השקה גלובלית

החל ב-11 בינואר 2022, ה-Galaxy S21 FE 5G יהיה זמין באתר Samsung.com, ואצל ספקים וחנויות באינטרנט. הזמינות עשויה להשתנות בהתאם לשוק המקומי.

 

תגובות