גם לילדים ונוער - איך טאבלטים יכולים לשפר לנו את החיים?. adobestock אילוסטרציה

גם לילדים ונוער - איך טאבלטים יכולים לשפר לנו את החיים?

בתור ילדים או בני נוער רובנו רגילים כבר לקבל סמארטפון בגיל צעיר יחסית, וכך לתקשר עם החברים ולצרוך מדיה בעיקר דרך מכשיר זה. אין ספק שהיום קשה להתנהל ולהישאר מעודכנים ו"בעניינים" ללא סמארטפון, והשאלה היא כבר לא "האם" נקבל סמארטפון, אלא "מתי"?

פרסומת

גם אם סמארטפונים הם היום מכשירים בסיסיים שכל אחד צריך כבר מגיל צעיר, זו לא חייבת להיות הדרך היחידה לתקשר, לראות סרטונים ולצרוך מדיה. לטאבלטים יש הרבה מאוד יתרונות, ובמובנים מסוימים הם אפילו נוחים ואטרקטיביים יותר מאשר סמארטפונים.

כל הפונקציות במכשיר אחד נוח וגדול יותר

היתרונות של טאבלטים על פני מכשירים ניידים אחרים, בפרט סמארטפונים, אינם ברורים וידועים לכולם. לכל הפחות, ניתן לומר כי הרבה מאוד ילדים ובני נוער שאינם יכולים לעזוב את הסלולרי שלהם לשנייה אחת יגלו כי הטאבלט יכול להיות הרבה יותר נוח עבורם, לפחות עבור צרכים ושימושים מסוימים. אולי היתרון הגדול ביותר של טאבלט על פני סמארטפון הוא הגודל, כמובן. סמארטפון אמור להיות קומפקטי כדי שנוכל לקחת אותו איתנו בכיס לכל מקום, אבל עבור שימושים מסוימים מסך קטן כמו של סמארטפון דווקא אינו מהווה יתרון. היום רובנו, בפרט ילדים ובני נוער, צורכים חלק גדול מהמידע והמדיה שלנו דרך הסלולרי, ובמקרה של סרטונים, סרטים וכו' למסך גדול יותר יכולים להיות יתרונות משמעותיים ביותר.

ילדים ובני נוער רבים אפילו רואים היום סרטים שלמים על הסמארטפון, במידה ואין להם ברירה אחרת. אבל טאבלט יכול להיות פתרון נוח ומתבקש הרבה יותר במקרה זה – גם אם אין לכם טלוויזיה עם מסך גדול שעומדת לרשותכם (וברוב הבתים הטלוויזיה משמשת את כל המשפחה, ככה שאי אפשר לראות עליה את מה שרוצים מתי שרוצים...), טאבלט יכול לאפשר לכם לראות סרטים, סדרות וסרטונים ביתר נוחות ובלי לאמץ את העיניים כל כך. בעידן של ימינו, כשכל יום אנחנו מבלים לא מעט זמן מול המסך, כדאי שלפחות חלק מהזמן המסך לא יהיה קטן כל כך... 

© adobestock אילוסטרציה

אייפד או אחד מהמתחרים - באיזה טאבלט לבחור?

במידה ואנחנו רוצים להתחיל להשתמש בטאבלט כדי לא לראות ולעשות את הכל על גבי המסך הקטן יחסית של הסמארטפון – באיזה טאבלט מומלץ להשתמש?

בדומה לסמארטפונים, גם כאן יש מגוון רחב של אפשרויות. עוד בדומה לסמארטפונים, גם כאן טאבלט הדגל, המכשיר האיכותי והאמין ביותר, הוא זה של אפל – האייפד. 

אייפד מחזיק מעמד שנים רבות יותר מטאבלטים אחרים, התוכנה והחומרה שלו הן איכותיות ו"חזקות" יותר מאשר של מרבית הטאבלטים המתחרים ובאופן כללי – מדובר במכשיר טוב יותר. זוהי אמנם דעה אחת מיני רבות, אך לא תתקשו למצוא מומחים, מביני עניין וצרכנים מנוסים שיעידו על היתרון של האייפד לעומת טאבלטים אחרים.

אז אם אתם שוקלים לבקש מההורים טאבלט ליום ההולדת הבא, כדאי לשקול ברצינות ללכת מלכתחילה על אייפד. ככה לא תצטרכו להחליף מכשיר עוד שנה או שנתיים...

מחפשים אייפד? היכנסו לרכישה >>

לרכישת טאבלט היכנסו לקטלוג >>