סמסונג מציגה את Galaxy Z Flip4 ו-Galaxy Z Fold4. באדיבות SAMSUNG ישראל

סמסונג מציגה את Galaxy Z Flip4 ו-Galaxy Z Fold4

בסמסונג הכריזו היום על הסולולרים המתקפלים החדשים - Galaxy Z Flip4 ו-Galaxy Z Fold4 • קבלו את כל מה שאתם חייבים לדעת עליהם!

בסמסונג הכריזו היום (ד׳) על על הדור הבא בקטגוריית הטלפונים המתקפלים: Galaxy Z Flip4 ו-Galaxy Z Fold4, "המציעים חוויית שימוש גמישה ואישית וביצועים משודרגים" - כך מספרים בחברה.

"המכשירים המתקפלים של Samsung Galaxy מבוססים על פילוסופיית הפתיחות שלנו ומציעים מגוון אפשרויות חדשות והתאמה אישית מלאה, גם בפנים וגם בחוץ. הדור הבא של המכשירים המתקפלים, שנוצר יחד עם השותפים המובילים שלנו, מציע חוויות חסרות תקדים בנייד ונותן מענה גם למשתמשים דינמיים וגמישים", אמר דר' טיי-מון רו, נשיא וראש חטיבת Mobile eXperience ב-Samsung Electronics. "המיקוד הבלתי מתפשר וההובלה הטכנולוגית שלנו בענף ממשיכים להצמיח את מגזר המכשירים המתקפלים. הצלחנו להפוך את קטגוריית המכשירים הזו מפרויקט חריג למכשירי אמצע-הדרך המשרתים מיליוני משתמשים ברחבי העולם".

© באדיבות SAMSUNG ישראל

מכשירי Galaxy Z Flip4 מתבססים על הצלחת המארז הקלאסי של החברה, בתוספת מספר תכונות מפתח שימושיות, כגון מצלמה משודרגת, סוללה גדולה יותר ואפשרויות התאמה נרחבות, וכל זה תוך שמירה על עיצוב קומפקטי מאוד. מכשירי Galaxy Z Fold4 פותחים פתח לאפשרויות שימוש חדשות עם חוויית הסמארטפון המקיפה ביותר שהציעה סמסונג עד כה, עיצוב משנה-צורה, מסך עוצמתי וסוחף ויכולות מולטיטסקינג של מחשב שולחני, בנוסף לטכנולוגיית מצלמה מתקדמת ומעבדים חזקים.

כעת ניתן  לצלם סרטונים ותמונות סלפי קבוצתיות מזוויות שונות בלי להשתמש בידיים באמצעות קיפול חלקי של ה-Z Flip4 להפעלת המצלמה הגמישה (FlexCam). תכונה זו זמינה לשימוש במגוון יישומים מועדפים. הודות לשותפות של סמסונג עם Meta, המצלמה הגמישה מותאמת לשימוש ברשתות הפופולריות ביותר, ביניהן אינסטגרם, וואטסאפ ופייסבוק. Z Flip4 מאפשר לעשות הרבה יותר עם תמונות סלפי איכותיות המצולמות היישר מהמסך החיצוני תוך שימוש בתכונה Quick Shot המשודרגת במצלמה הראשית. תוכלו להתחיל לצלם סרטונים איכותיים במצב Quick Shot ואז לעבור בקלות, ובלי לעצור את ההקלטה, למצב Flex כדי להמשיך לצלם בלי ידיים – יכולת שימושית מאוד עבור ולוגרים ויוצרי תוכן. משתמשים יכולים עכשיו גם לצלם תמונות סלפי במצב דיוקן ולהשתמש ב-Quick Shot כדי לראות תצוגה מקדימה עם יחס התמונה בפועל. מצלמה משודרגת עם חיישן בהיר ב-65 אחוז מהקודם, השואב את כוחו ממעבד ה-Snapdragon® 8+ Gen 1 Mobile Platform העוצמתי, מאפשרת לצלם תמונות וסרטונים חדים ויציבים יותר גם ביום וגם בלילה.

Z Flip4 תוכנן ועוצב לשימוש בלי ידיים, והוא מאפשר לעשות יותר בלי לפתוח את הטלפון. תוכלו לבצע שיחות, לענות להודעות, לפתוח את הרכב ואפילו לשלוט ביישומון SmartThings Scene, הכל מהמסך החיצוני.

© באדיבות SAMSUNG ישראל

סוללת ה-3,700mAh המורחבת של ה-Galaxy Z Flip4 מאפשרת לצלם, לצפות ולהתחבר לפרקי זמן ארוכים יותר בין טעינות, והטעינה המהירה במיוחד הנתמכת עכשיו גם ב-Z Flip4, מאפשרת לטעון את המכשיר ל-50% תוך כ-30 דקות ולהישאר מחוברים גם כשהסוללה מתחילה להתרוקן.

הציר הדק, השוליים המיושרים, הזכוכית החלבית הניגודית בגב המכשיר ומסגרות המתכת המבריקות יוצרים עיצוב מלוטש ועדין מאוד. משתמשים יכולים להתאים את ה-Z Flip4 לצרכים ולסגנון שלהם, גם מבפנים וגם מבחוץ, עם ערכות הנושא של Galaxy (Galaxy Themes) במסך החיצוני והראשי, כולל גופנים, סמלים ועיצובים בהתאמה אישית. בנוסף הוא מאפשר למשתמשים ליצור לעצמם מסך חיצוני מסוגנן ואישי עם עיצובי שעון ורקעים חדשים במגוון פורמטים: תמונות, קבצי GIF ואפילו סרטונים.

© באדיבות SAMSUNG ישראל

יישומי גוגל, ביניהם Chrome ו-Gmail, תומכים עכשיו בפונקציית גרור ושחרר ומאפשרים למשתמשים להעתיק ולהדביק במהירות קישורים, תמונות ועוד מיישום אחד למשנהו. עם Google Meet משתמשים יכולים עכשיו להתחבר בקלות וליהנות מפעילויות וירטואליות משותפות, כולל צפייה משותפת בסרטוני יוטיוב ומשחק רב-משתתפים בשיחת וידאו.

Galaxy Z Fold4 מאפשר לצלם תמונות וסרטונים עם עדשת 50MP רחבה משודרגת ועדשת 30x Space Zoom. מגוון מצבי מצלמה, כולל מפת הזום הגדולה המופעלת במצב Capture View, תצוגה מקדימה כפולה וסלפי במצלמה אחורית – כל אלה עומדים לרשות המשתמשים ומאפשרים להם להפיק את המרב מהמארז המיוחד לטובת גמישות רבה יותר בצילום. וגם, פיקסלים גדולים יותר, חיישן בהיר ב-23 אחוז מהקודם שהיה וכוח עיבוד משופר מאפשרים לצלם תמונות ברורות גם בלילה.

מסך ה-7.6 אינץ' הראשי המציע צג בהיר יותר, קצב ריענון אדפטיבי של 120Hz ומצלמת UDC (מצלמה מתחת לתצוגה) נסתרת עם מערך סאב-פיקסל חדש בשיטת scatter-type, יהפוך כל תוכן שתצרכו לחיוני וסוחף יותר. יישומים פופולריים של רשתות חברתיות, כמו פייסבוק למשל, הותאמו לחוויית המסך הגדול והן מאפשרות גלישה מהנה יותר. ואפשר גם לפתוח את שירות הסטרימינג המוכר והטוב (נטפליקס למשל) ולצפות במצב Flex בלי ידיים. גם ביישומים לא מותאמים המשתמש יכול לשלוט במכשיר בלי להפריע לתוכן עם התכונה 'לוח מגע במצב Flex', המאפשרת שליטה מדויקת בהשהיה, החזרה והפעלה של סרטונים לצד קירוב והרחקה (זום אין ואאוט) של התוכן במצב Flex.

© באדיבות SAMSUNG ישראל

גם משחקים ירוצו כאן מהר יותר הודות למעבד ה-Snapdragon® 8+ Gen 1 Mobile Platform העוצמתי ולרשת ה-5G המהירה. עם ציר דק יותר, משקל קל יותר ומסגרות אפילו צרות יותר, מאפשר המסך הרחב להשתמש בקלות במסך החיצוני עם יד אחת.

מכסה ציר ומסגרות עשויים Armor Aluminum, לצד זכוכית Corning® Gorilla® Victus®+ במסך החיצוני ובגב המכשיר. בחברה מבטיחים שמדובר במכשירים הכי חזקים בשוק. גם עמידות פאנל המסך הראשי עברה מקצה שיפורים עם מבנה שכבות מותאם שעוזר לצמצם את הנזק במקרה של מכה חיצונית. בנוסף, גם ה-Z Flip4 וגם Z Fold4 עומדים בתקן IPX8 לעמידות במים, מה שמבטיח למשתמשים ראש שקט גם אם נתקעו בגשם.

Galaxy Buds2 Pro

האוזניות החדשות והמתקדמות מצטרפות גם הן לסדרת Galaxy Z. איכות שמע בעומק 24 ביט והטווח הדינמי הגבוה עוזר להתחבר לתוכן עם רזולוציה חדה וצלולה. העיצוב הקומפקטי והארגונומי החדש קטן ב-15 אחוז מהגרסה הקודמת, ומציע אחיזה בטוחה ועיצוב הנדסי שמונע מהאוזניות להסתובב. כעת גם תוכלו לענות לשיחות תוך כדי תנועה עם ביטול רעשים עוצמתי המבטל כל רעש חיצוני. האוזניות כוללות גם חיבור שקוף לטלוויזיה שמאפשר מעבר חלק וקל בין האוזניות לטלוויזיה.

 

© באדיבות SAMSUNG ישראל

 

מחירים וזמינות
Galaxy Z Flip4 יחמיא לכל סגנון וטעם עם עיצובים איכותיים בצבעים הקיימים: סגול ופחם, וגם בשני צבעים חדשים: זהב ורוד וכחול. בנוסף, Galaxy Z Fold4 זמין גם בבורדו ועם אפשרויות אחסון של עד אחד טרה-בייט.

Galaxy Z Flip4 128GB -3,599 ₪ Galaxy Z Flip4 256GB -3,849 ₪ Galaxy Z Flip4 512GB -4,299 ₪
Galaxy Z Fold4 256GB -6,499 ₪ Galaxy Z Fold4 512GB -6,849 ₪ Galaxy Z Fold4 1TB -7,699 ₪

Fold4 1TB - ניתן להשיג באתר ובחנויות סמסונג בלבד.

האוזניות – 799 ₪ מחיר מומלץ לצרכן.

הדגמים יהיו זמינים להזמנה מוקדמת החל מהשעה 17:00, המזמינים מראש ייהנו מהטבות PRE ORDER. ה-Galaxy Z Fold4 יגיע בערכה מיוחדת הכוללת משטח הטענה אלחוטי כפול, אוזניות Buds Live וכיסוי הכולל S pen מתנה. Galaxy Z Flip4 יגיע בערכה מיוחדת הכוללת משטח הטענה אלחוטי כפול ,אוזניות Buds Live וכיסוי Ring מתנה. בנוסף, רוכשי המכשיר ייהנו מהטבת שרות של תיקון מסך במחיר מוזל, ללא צורך ברכישה מוקדמת של ביטוח. עלות תיקון מסך במקרה זה תהיה 399 ₪ עבור דגם ה-Flip ועלות תיקון מסך של ה- Fold תהיה במקרה זה 699 ₪.

 

תגיות
תגובות