משחק המשלב בין כדור לסמארטפון ומותג האודיו שעלה לישראל. Bogolog

משחק המשלב בין כדור לסמארטפון ומותג האודיו שעלה לישראל

מוצרי אודיו חדשים שעלו לישראל ומשחק שיעודד אותנו לעשו תפעילות ספורטיבית יחד עם הסמארטפון. התנסינו במוצרי הדיגיטל החדשים על המדף - וזה מה שחשבנו עליהם

 

JAYS ו-GOpc

קבוצת התקשורת פרטנר משיקה לראשונה בישראל את GOpc - (מהמחשבים הקטנים בעולם) ואת מותג האודיו השוודי JAYS. בין ההשקות:  מחשב GOpc קל לניוד ובעל מפרט טכני המאפשר לימודים, עבודה משרדית, זום וכל זאת כשהוא אינו תופס מקום. המחשב מגיע עם מעבד intel celron 4125, מעבד גרפי - Intel UHD Graphics 600, זיכרון 8GB ואחסון 128GB. המחשב נמכר בחנות אתר פרטנר במחיר של 1,099 ש"ח או בחבילה הכוללת מחשב + מסך 23.6 אינץ'' + מקלדת ועכבר בעלות של 1,699 ש"ח.

 

© באדיבות יחסי ציבור

 

כמו כן, משיקה פרטנר לראשונה את מותג האודיו השוודי Jays המתמחה במוצרי אודיו חכמים- אוזניות ורמקולים. Jays משלב בין עיצוב, פונקציונאליות ואיכות שמע גבוהה. המותג הוקם ב-2006 מתוך חזון שלכולם צריכה להיות הזדמנות ואפשרות לחוות סאונד איכותי, בעיצוב חדשני ובמחיר אטרקטיבי. מאז הקמתה JAYS ידועה במוצרי סאונד דיגיטליים עם סאונד איכותי, ממשק נגיש, קל ומעוצב. השבוע פרטנר החלה בשיווק בלעדי של מוצרי Jays – מגוון של אזניות ורמקולים. אוזניות Truly Wireless במחיר השקה החל מ- 299 ש"ח (מגיעים בצבעים שחור, צהוב, ירוק, זהב, לבן). רמקולי BT במחיר השקה החל מ- 349 ש"ח (מגיעים בצבעים שחור או לבן).

 

© באדיבות יחסי ציבור

כדור - גם בבית וגם בחוץ

 

הכירו את בוגולוג (Bogolog) - משחק המשלב בין העולם האמיתי לעולם המסכים באמצעות כדורגל וטלפון חכם. ארגונים רבים בישראל אימצו את השימוש בו במטרה למגר את תופעת התמכרות של הילדים והנוער למסכים ולספק דרך נוספת, ספורטיבית. לאחר שניסינו: די פקפקנו בהתחלה ביכולת שלנו להתרכז ולשחק בשלווה כשהסמארטפון מחובר למתקן. אבל מהר מאוד נהנינו, הרגשנו ספורטיביים מתמיד ורצינו לחלוק את החוויה עם האחים הקטנים שהצטרפו להנאה ולמשחק בשקיקה ובפאן. מהר מאוד יצרנו מעין תחרות ביתית, בלי לחשוש שהכדור יפגע בחפץ או יטריד את מנוחת השכנים.

 

 

 

תגובות