זה מה שחשבנו על האופניים החשמליים SMART BIKE M3. יחסי ציבור, רשת עולם הקולנוע

זה מה שחשבנו על האופניים החשמליים SMART BIKE M3

התנסינו באופניים החשמליים - SMART BIKE M3 וחזרנו עם כמה תובנות על איכות הנסיעה, הסוללה, הבטיחות וחווית המשתמש • ביקורת

קיבלתי את האופניים החשמליים ״SMART BIKE״ (דגם M3 14) - אופניים מתקפלים. הכיסא נוח, דינמי, המצבר מחובר לשלדה, וניתן לשלוף בקלות או לנעול את השלדה עם מפתח. על בית המצבר פיוז ומד מתח משלו (חוץ מזה המצוי על ידית הגז).

הסוללה נטענת במלואה בתוך כשעה וחשוב לשים לב אליה! למרות שיש מבודד ונדלקת נורה אדומה כשהיא מתחממת.

לגבי הנסיעה עצמה - ממש קל להאיץ, מדובר בלחיצת כפתור וגם ללא דיווש ידני ניתן להגיע ולנסוע באופן רציף ב-20 קמ"ש. יש אפשרות לחמש דרגות של מהירות - על ההגה יש צג שמונה את הקמ"ש והדרגות. בכנות? לא חושב שיש הבדל ביניהם כיוון שעם כל אחד מהמצבים הגעתי עד למהירות המקסימלית (שהיא 30 קמ"ש) כשדיוושתי ולחצתי על לחצן "הגז", לכן חשוב בכל מצב להיות זהירים ולא להאיץ מהר.

© יחסי ציבור, רשת עולם הקולנוע

 

קיים גם פיצ׳ר נורא נוח - האפשרות ללחוץ על הגז לפני שמתחילים לדווש באופן ידני וזה ממש מקל על ההתחלה של הנסיעה וממש מרגיש כמו כלי רכב עצמאי לכל דבר.

הסוללה מחזיקה המון זמן ומרחק, אני למשל נסעתי כל יום מרמת גן ליפו הלוך חזור (באופן משולב. כלומר דיווש ידני ובלחיצה על המנוע כאשר יותר לחצתי ופחות דיוושתי) והסוללה הגיעה לאפס רק בסוף הנסיעה חזור - מה שהפתיע אותי (מדובר בקרוב ל-20 ק"מ סך הכל). הדבר היחיד שמעט הפריע לי הוא שבירידות חדות הכיסא מתנמך וצריך לחזק אותו באופן ידני באמצע הנסיעה.

בשורה התחתונה מדובר בכלי רכיבה איכותי, בטיחותי ומחיר ששווה את התמורה שלו, מאוד מומלץ למי שנוסע בסביבה עירונית לבית הספר, תנועות הנוער, שליחויות וכדומה. אם כי אני סבור שגם בנסיעות שטח הכלי יוכיח את עצמו (יצא לי גם לנסוע בבוץ ובחניון עפר ללא שום פגע או שחיקה בכלי.

זאת הפעם הראשונה שאני משתמש באופניים חשמליים, בעיקר כי אני פחות מתחבר לכלי תחבורה שהם לא ציבוריים ובעיני זה תמיד היה פחות נוח מהאוטובוס, אבל, וכבר אספיילר, ממש הופתעתי לטובה מהנוחות והחוויה שהאופניים העניקו לי. 

עלות: 4,790 ש"ח ברשת עולם הקולנוע.

© יחסי ציבור, רשת עולם הקולנוע
תגובות