שלושה משחקים חמים וחדשים שאתם חייבים לשחק. צילום: צילום מסך מהסרטון

שלושה משחקים חמים וחדשים שאתם חייבים לשחק

כולנו אוהבים לשחק מקונסולות השונות. אם זה משחקי יריות או סתם הרפתקה. השבוע יצאו משחקים חמים וטובים, הגיע הזמן לדבר עליהם. מוכנים? כנסו!

התקווה למשחקים מתאריך לתאריך יכולה לשגע אנשים, אבל בכל זאת מתנהלים. יש משחקים חדשים כל כמה זמן, השבוע יצאו כמה משחקים שווים מאוד. הפעם נביא לכם שלושה משחקים, כאלו שיעבירו את הזמן שלכם בצורה הטובה ביותר. מוכנים?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Shadow Of Mordor

משחק פעולה בגוף שלישי, יצא בתאריך שלשום (18/11) לקונסולות Xbox 360 ו-PS3. המשחק מתמקד בעיקר בנקמה ואפשר לראות לפי הטריילר, שמדובר במשחק בעל מסע ארוך ומיוחד, שמשלב מדע בדיוני ורעיונות ממש מיוחדים. הגרפיקה של המשחק שווה במיוחד, אפשר לראות איך האופציות במשחק פתוחות ולא ננעלות על הבחירה הנכונה ומה שבאמת צריך לעשות.

 

Company Of Heroes 2

משחק אסטרטגיה שמפורסם על ידי Sega ומיקרוסופט. המשחק מתאים למחשבי מיקרוסופט. המשחק שוחרר שלשום (18/11). המשחק מתמקד על החזית המזרחית במלחמת העולם השנייה, שם היה העימות בין גרמניה הנאצית לבין ברית המועצות. הגרפיקה לא מדהימה לפי הסרטון, אך עדיין יש משהו שמאוד מעניין במשחק. אולי בגלל שמדובר בנושא שנוגע בנו, יהיה מאוד מעניין לשחק במשחק. צפו בטריילר:

 

Super Smash Bros

המשחק המדובר אמור לצאת לWii U מחר בתאריך 21/11. המשחק לוקח את כל הדמויות שאנחנו אוהבים מפוקימון, קרבי, מריו ועוד, ובעצם משתמשים בכוחות שיש לו מהמקור. לוקחים את הדמויות ומכניסים אותם לזירת קרב אחת. האחרון שנשאר על הזירה? ניצח! מה מיוחד הפעם? יש דמויות חדשות. מי הן? צפו בסרטון ותגלו!

 

מה דעתכם? ספרו לנו!

תגובות