FIFA 2015 - האם המשחק שווה ומה הדברים החדשים בו?. צילום: צילום מהאתר הרשמי

FIFA 2015 - האם המשחק שווה ומה הדברים החדשים בו?

FIFA 2015, בין משחקי הכדורגל המובילים בתחום, יצא לפני כמה זמן. המשחק עורר הרבה שאלות והצליח לחדש מקודמיו. האם שווה לקנות את המשחק? קראו!

כדורגל, משחק אהוב על המון אנשים וביניהם - המון בני נוער. חלום של המון בני נוער לחיות חיי קריירה מצליחים ומשחקים שונים מאפשרים את זה, והכל מהסלון שלכם. קיבלנו את FIFA 15 לבדיקה - מה חשבנו? האם המשחחק באמת שווה את כל השיח שסביבו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

קודם כל, הבסיס

המשחק הרגיל

אז נתחיל, המשחק FIFA 15 בנוי מהמון אפשרויות ומצבים. נתחיל מהפשוט - המשחק הרגיל. בוחרים את הקבוצות השונות, בונים את ההרכב הרצוי, בוחרים את התלבושת ואפשר להתחיל לשחק. השליטה בכדור היא נוחה, החילופים כרגיל כמו בקודמיו ואין שום דבר באמת מיוחד במצב. לא נשכח שהייחיד של FIFA זה שכאשר מחכים למשחק, נותנים לכם להתאמן בתרגילים שונים.

הטריילר של המשחק
 

לפי הטריילר, מדובר במשחק מבטיח, משחק שנראה טוב ושחשבו על כל פיקסל שאנחנו רואים על המסך. "This is Football" - משפט חזק שהם אומרים בטריילר, מדגישים כי מדובר במשחק איכותי.

מצב למידה - עוזר?

ואם באימון עסקינן, חשוב לציין את המצב שהמשחק מציע לנו, ללמוד איך לשחק. אחד המצבים החזקים במשחק, מתאים גם לשחקנים חדשים וגם לשחקנים וותיקים. קודם כל, יש ממש את הבסיס: איך בועטים, מוסרים, מרימים ומה לא. לאחר מכן הם מעלים רמה ונותנים דברים שהרבה יותר מאתגרים. ואם סיימנו את כל השלבים ואת כל הקטגוריות, יש עוד אפשרויות מסביב. כמובן שבכל אפשרות, אתם יכולים לבחור את השחקן שאתם רוצים לשחק איתו, ממסי ועד רוני.

אתם יכולים לנסות תרחישים שכיחים כמו הרמות כשיש המון שחקנים וכן הלאה. בנוסף, אתם תמיד יכולים לבחור שחקן ולעמוד מול שוער, ללמוד את כל התרגילים שאפשר לעשות במצב של 1 על 1. אל תחשבו שמדובר במשהו קל שלוקח כמה שניות לסיים, זה מאתגר ולא פשוט.

© צילום מסך מהאתר הרשמי

רוצים חיי קריירה מצליחים? ברור שאפשר!

המון מאיתנו חולמים להיות מצליחים בעסק, להיות שחקנים בקבוצות הכי טובות שיש, בארץ ואף בעולם. חלקנו חולמים ללכת על התחום המנהלי או האימוני, ולכן עלינו לחלק את זה לשני המצבים המוזכרים פה. נתחיל:

מי רוצה להיות שחקן טוב?

המצב הראשון שנדבר עליו הוא חיי קריירה בתור שחקן יחיד. באפשרות הזאת אפשר לקחת שחקן (מצליח או לא) קיים (כמו מסי או רוני) או שחקן חדש שאתם תיצרו לעצמכם - עם הפרטים שאתם רוצים, אפילו כדמותכם. שיער שחור? עיניים חומות או כחולות? וכן הלאה. סיימתם ליצור את השחקן? הגענו לחסרון קטן. נגיד שאני מעריץ שרוף של מנצ'סטר יונייטד. אני רוצה להיות בקבוצה הזאת בתור חלון מרכזי? שום דבר לא ייעצור אותי, אני נכנס לקבוצה הזאת, הקבוצה שאתם בדיוק רוצים. 

התחלתם לשחק בקבוצה שלכם, יש! אבל עדיין לא סיימנו. המנהל מרגיש שאתם לא הכרחיים כרגע לקבוצה? הוא יכול להציע לך ללכת לעסקת השאלה או מכירה. יש לכם תא דואר שבו אתם מתעדכנים בדיוק במה שקורה. נכון שבמשחקים הראשונים לא תלבשו את המדים החגיגיים על המגרש, אבל זה יקרה במוקדם או במאוחר.

© צילום מסך מהאתר הרשמי

ועדיין, יש לנו על מה לדבר. שיחקתם במשחק והמאמן הוציא אתכם? לא נכנסתם בכלל למשחק? המשחק מציע לכם לעקוב אחרי המשחק, בין אם זה באמת במגרש או גם במצב מיוחד בתור אייקונים וסמלים.

גם להיות מנהל זה קשה!

המוד השני זה מצב מצב המנהל. בוחרים מראה, קבוצה ומתחילים. אז כמו שזה מוכר לכולם, ההתמקחות על השחקנים, החוזים הישנים והחדשים - כולנו יודעים איך לעשות את זה. אפשרות נוספת, מוכרת גם היא, אפשרות ציידי הכשרונות. אפשר לשלוח למקומות במעולים ציידים שימצאו עבורכם את השחקנים המבטיחים העתידיים. כמובן שהכל תלוי בזמן המשלוח. דבר משעשע, כאשר חותמים על חוזה, העט באמת מתרומם וחותם ב"חוזה" המדובר. 

בשני המודים ובמיוחד בשני, צריך להתרכז ולהשקיע זמן וכוח לזה. כל מעשה שאתם עושים, עלול להשפיע גם על היחס של האנשים כלפיכם. אתם צריכים להבין שלמרות שזה לוקח הרבה זמן, בסוף זה מספק.

מה חשבתי על המשחק?

מדובר על משחק בעל עיצוב ששופר מקודמיו, עיצוב חי ונעים לעין. המשחק טבעי לרוב והעזרה המוכרת שהייתה לנו עד עכשיו, לא קיימת. כשבועטים בכדור, הכדור בדרך כלל מוצא את עצמו בתוך המסגרת ולרוב גול. הפעם, בשונה, אין עזרה.

© צילום מסך מהאתר הרשמי

פיצ'ר משעשע חדש הוא פיצ'ר הרגשות. אפשר לראות במשחק מה המורל של השחקן ומה המצב שלו. זה לא באמת משפיע על משהו, אבל זה ללא ספק פיצ'ר נחמד וחדש. יתר על כך, התפריט עודכן ושונה, כך שעכשיו - התפריט הרבה יותר מיוחד ונוח. חשוב לציין כי ישראל לא מופיעה במשחק, גם במדינה וגם בליגה. אפשר לציין מולדת, אבל לא יותר. בנוסף, השדרנים במשחק קיבלו עוד כמה משפטים מאשר אוצר המילים הקטן שהיה להם עד עכשיו, הם מוסיפים מידע ועוד נתונים ממשחקים קודמים.

השאלה היא, האם שווה לקנות את המשחק? בשונה מהמשחקים הקודמים, כרגע זה המשחק הכי טוב שיצא. נכון, קשה לעזוב את FIFA 14 וישר ללכת למשחק "מתקדם" שכזה, אבל עדיין, אני חושב שצריך לקנות את המשחק וליהנות ממנו.

© צילום מסך מהאתר הרשמי

המשחק קיבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

 
תגובות