'אליפות ישראל ב-League of Legends 2015', מה יהיה?. כל הזכויות שמורות אור סגול ©, צילום: קרן פטרס

'אליפות ישראל ב-League of Legends 2015', מה יהיה?

ביום שני האחרון הושק האירוע השנתי של קהילת LOL ישראל. מה זה? מה עומד להיות באירוע? והאם אפשר להרוויח מכל הסיפור כסף? כל הפרטים

ביום שני (11/05) התקיים אירוע השקת 'אליפות ישראל ב-League of Legends 2015'. אירוע זה הוא האירוע השנתי של קהילת League of Legends ישראל. ההשקה שהתקיימה, כללה את ההכרזה הרשמית על האליפות בפני קהל של כמאה אנשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

אליפות ישראל ב-League of Legends 2015 היא אירוע הגיימינג הגדול בישראל. האירוע יציג את גמר גביע המדינה ב-LOL, בו ישחקו שתי הקבוצות הטובות ביותר בישראל מול קהל חי של כ-600 מעריצים. חוץ מאשר התחרות שלשמה יתכנסו, באירוע יתקיין פסטיבל גיימינג סביב המשחק, שם יהיו דוכני מכירה של מרצ'נדייס ומוצרי אספנות, ציוד גיימינג מתקדם, ועמדות התנסות והדגמה במגוון של אטרקציות הקשורות לגיימינג. במהלך הכנס תתקיים גם תחרות תחפושות מהגדולות שנראו בישראל, עם פרסים כספיים.

השנה, האליפות תשבור את השיא שקבעה בעצמה שנה שעברה – כאשר קופת הפרס בתחרות השנתית עומד על לא פחות מ-20,000 ₪, כאשר מתוכם 10,000 ₪ מחולק ככסף מזומן והשאר בציוד גיימינג מתקדם.

אליפות ישראל ב-League of Legends היא אירוע שנתי המאורגן על ידי לול-ישראל ובשיתוף העמותה לגיימינג תחרותי משנת 2012. התחרות הראשונה הוכרזה בשנת 2012, קופת הפרסים עמדה על כ-750 ₪. בשנת 2014 התקיימה התחרות באירוע אליפות ישראל שכלל, בפעם הראשונה, פסטיבל גיימינג יחודי הסובב סביב League of Legends. התחרות שברה שיא ישראלי כשחילקה פרסים בשווי לא פחות מ-7,300 ₪ - סכום הפרסים הגבוה ביותר בתקופתו.

ניצן דיקשטיין, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי, אמר: "אנו בעמותה הישראלית לגיימינג תחרותי (IeSA) שמחים לקחת חלק באליפות ישראל ב-LOL שתתקיים על ידי LOLISRAEL, ותהיה אירוע הספורט האלקטרוני המרכזי בשנת 2015 בישראל עם אלפי משתתפים, ומצדיעים למארגנים על הקמת ההפקה הכבירה לקידום הענף. העמותה תומכת באירוע דרך קידומו בערוצי העמותה, וכן קישור בין גורמים מסחריים למארגני האירוע לצורך הגדלת התמיכה והחסות באירוע.

העמותה עומדת לרשות כל גוף ו/או יחיד אשר מעוניין לקיים פעילות ספורט אלקטרוני במדינה, ופועלת ליצירת סטנדריזציה בכל הנוגע לחוקי המשחק בכפוף לחוקים הבין לאומיים כפי שמתקבלים מהפדרציה העולמית לספורט אלקטרוני IeSF."

'אליפות ישראל League of Legends 2015' תתקיים ביום רביעי 19 באוגוסט 2015, בהיכל התרבות בת ים, המסוגל להכיל עד 575 מקומות. מכירת הכרטיסים לאירוע תוכרז בהמשך ומתוכננת ליוני. פרטים אודות ההרשמה לאליפות כקבוצה, הרשמה לפעילויות-צד (קוספליי וכו') וכן רכישת כרטיסים יתפרסמו בהמשך בעמוד הפייסבוק של לול ישראל ובאתר האירוע הרשמי.

קרדיט תמונות: כל הזכויות שמורות אור סגול ©, צילום: קרן פטרס

תגובות