ביקורת: "Mortal Combat X" - שווה לקנות?. צילום: טמבלר

ביקורת: "Mortal Combat X" - שווה לקנות?

מכירים את המשחק הישן "Mortal Combat"? ברור שמכירים. עכשיו הוא מגיע אלינו בגרסה קצת מבוגרת יותר והרבה פחות עדינה. הנה ביקורת על המשחק שמוגבל ל18+

יותר מעשור שאנחנו מכירים את סדרת הקרבות "Mortal Kombat", ולאחר יותר מעשרים משחקים שונים, שרובם משחקי מלחמה מגוונים, יצא המשחק "Mortal Kombat X".

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

חשוב לציין כי המשחק החדש מיועד לשחקנים מעל גיל 18 (וכך גם הטריילר) בלבד!

 

כמו בכל משחק רגיל, גם במורטל קומבאט יש מוד שנקרא "Story". במוד הזה כמובן שעוברים מסע יחד עם דמויות שונות, אך במקרה שלנו, הרוב במצב הזה הם קטעי קישור. כלומר, הרגעים היחידים שאתם באמת משחקים, אלו רק הקטעים שיש קרב - תזוזות בין המקומות ומעבר בין הקרבות, המחשב עושה לבד. מצב זה דווקא חרה לנו מאוד, כי אנחנו חשבנו שבמשחק החדש יש יותר חופש תנועה.

לא רק הסיפור, אלא גם המשחק

פיזית, במשחק עצמו, הקרבות בין אנשים הם לא בדיוק הדבר הכי מדהים שראינו. אולי הגרפיקה קצת השתפרה, אבל המכות היו עדיין מכות רגילות. כמובן שמהמשחק הקודם יש כוחות חדשים ושיפור משמועתי בהתקפות, אך עדיין רוב המבנה נשאר אותו הדבר.

במשחק עצמו יש יותר מעורבות של גורמים חיצוניים (כמו זריקת אגרטל על האויב באחת המפות), מה שמוסיף יותר עניין למשחק ולהווי שמסביב. חשוב לנו לציין כי יש מוד במשחק שנקרא "Test Your Might" שבמוד הזה אתם צריכים לשבור חפצים שונים מול החבר שיושב לידכם. לא הצלחתם לשבור? בערך הורגים אתכם. 

דבר נוסף מעניין במשחק, אלו כמות והשוני של המפות. המפות שהוסיפו כל כך הרבה למשחק וגרמו לנו להרגיש בתוך המשחק, התחדשו בכמה אלמנטים חדשים. תנסו לזרוק על מישהו אבן או איזה כדור אש כשמסביב יש מלא מים או סתם הרבה פיצוצים ויריות.

ובתכלס?

המשחק הזה לא מתאים למי שהוא מתחת לגיל 18. התיאורים שיש שם, הגרפיקות והתמונות שנחשפים במהלך המשחק - כל כך מוגזמים וחולניים. צריך להיזהר שלא לחשוף ילדים קטנים מדי למשחק ואסור לתת להם לשחק בכך. מעל גיל 18? מעולה, המשחק יכול להתאים לכם מאוד. חסרון נוסף במשחק, זה שלוקח יותר מדי זמן להבין את המאפיינים של המשחק ועד שזה קורה - ההתלהבות דועכת. 

המשחק מקבל 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגיות
תגובות