העולם שאחרי God of War: הרימייקים שאנחנו באמת רוצים. צילום: tumblr

העולם שאחרי God of War: הרימייקים שאנחנו באמת רוצים

אז אחרי שיצא גוד אוף וור מחודש (גם אם זה רק אחד) התחלנו לחשוב על כל מיני רימייקים שהיינו רוצים. אז אחרי halo the master chief collection לאקס בוקס ו-the last of us remastered לפלייסטיישן, הגיע הזמן שנחליט מה הכי רצינו לראות בקונסולות החדשות

אז יצא God of War III Remastered - ואיתו התקווה שייצאו עוד משחקים מהסדרה בחידוש. אחרי רימייקים כמו thief, the last of us  ו-halo collection, חשבנו שכדאי שניזכר לרגע בכל מי שהשארנו מאחור. מיקרוסופט הבינו עניין ועוד ב-E3 קבעו לקונסולה שלהם תאימות לאחור - מה שאומר שכל משחק שהיה לכם ל-360 תוכלו לשחק גם בONE. אבל גם אנחנו שעוד בפלייסטיישן צריכים לחשוב רגע מה היינו רוצים להשאיר אחרי ששרדנו כל כך הרבה בלעדיו.

כל מה ש-Assassin's Creed

2007-2012

אז נכון שיש לנו את בלאק פלאג (המדהים) ואת יוניטי (הפחות-מדהים) אנחנו עדיין מתגעגעים לסדרה הישנה. תודו, לא הייתם רוצים לראות עוד פעם את אציו ואלטאיר (נו טוב, ודזמונד) ב-HD? בתכל'ס, אציו הוא עדיין האהוב עלינו ואנחנו עוד מתגעגעים. חוץ מזה שאת אססינז קריד 1 כבר תקופה רצו לחדש, במיוחד כדי לשנות את המבנה שלו למשהו שיותר דומה לסדרה. טוב נו, נוותר על 3.

© צילום מסך מטמבלר

Call of Duty: The Classics

2003-2006

אז כבר השלמנו עם העובדה שאת world at war ו-modern warfare כבר לא נוכל לקבל, אבל אם יש משהו אחד שכולנו כבר מתים לראות - זה את המשחקים הטובים והישנים עוד ממלחמת העולם ה-2 בפורמט מחודש, HD, רובים חדשים ואותה עלילה עם אותן דמויות.

© צילום מסך מטמבלר

Portal

2007

בטח ידעתם שזה מגיע. המשחק שהכי הכי רוצים לדור הבא זה את portal. המשחק יצא עוד ב-2007 ועדיין חלקים ממנו לא נשכחים בתרבות (אם לא ידעתם מאיפה המשפט the cake is a lie) אין ספק שכל הרעיון של GLaDOS ייראה הרבה יותר טוב ב-1080p, בשילוב עם ה-voice commands של האקס בוקס או הצבעים בשלט של הפלייסטיישן. טוב נו, אנחנו פשוט רוצים לחוות את המשחק הזה בפעם הראשונה שוב, גם אם לא לגמרי.

© צילום מסך מטמבלר

בקיצור, לכל אחד מהמשחקים האלה יש סיכוי די נמוך לריבוט, גרסת hd או remastered, אבל לנו עדיין מותר לקוות.

תגובות