מערכת משחקים מגניבה: Osmo בשיתוף עם אייפד. צילום: נבו טרבלסי

מערכת משחקים מגניבה: Osmo בשיתוף עם אייפד

יש כיום המון משחקים בשוק. דווקא מתי שיש כל-כך הרבה, כשיש משהו מיוחד חייבים לציין את זה. מערכת משחקים שווה במיוחד של אוסמו – כל הפרטים!

לא רק לילדים. כל מי שאוהב לשחק עם אייפד ולאתגר קצת את המוח – המערכת החדשה של אוסמו מבית iDigital מתאימה לו. אז לקנות את החבילה, לחבר את האייפד ולהתחיל לשחק. מה תמצאו שם?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

© נבו טרבלסי

מניחים את האייפד במבנה שלו, שמים את המראה על המצלמה ומתחילים לשחק:

המשחק הראשון שנדבר עליו, הוא MasterPiece. במשחק עליכם לצלם כל חפץ ואז יהיה אפשר להפוך אותו לציור – בכך שהתמונה הופכת לקווים. רוצים לצייר את המונה ליזה? אתם יכולים לעשות את זה. חשוב לציין שצריך להשתמש בעט ולא בעיפרון. זה נראה פשוט טוב!

המשחק השני, Tangram. במשחק הזה עליכם ליצור גופים, לפי הצורות שיש במסך ולפי הצבעים שלהם. זה נראה קצת קשה ומבלבל, אבל ברגע שתופסים את  הקטע, זה ממש פשוט!

© נבו טרבלסי

המשחק השלישי, Words. אתם רוצים להוכיח לחברים שלכם שאתם יודעים לאיית יותר טוב מהם? בכל פעם יופיעו על המסך כמה אותיות מכוסות ויהיה עליכם להשתמש בריבועי האותיות ולהציב מול המצלמה. חושבים שעליתם על התשובה? ברגע שהמצלמה תקלוט את האות היא תגיד לכם אם היא באמת קיימת או לא.

המשחק הרביעי הוא Newton. מה שקורה במשחק זה שנופלים כדורים מלמעלה למטה, ועליכם לצייר על הדף בעצם את המסלול של הכדור שיגיע ישר לסל שלו. זה נראה פשוט, אך זה מסתבך עם הזמן.

© נבו טרבלסי

מה חשבתי על המשחק?

אני חושב שזאת מערכת מבורכת וטובה. אני חושב שזה מגניב, זה מלמד ומעשיר את הידע. זה מיוחד ושונה ממה שאנחנו מכירים כיום. זה דורש סביבה יחסית בגלל השימוש במראה שמופנית לשולחן. יש לכם זמן? לא יודעים מה לעשות בזמן הזה ואתם אוהבים לאתגר את עצמכם? זה פשוט בשבילכם!

תגובות