Rainbow Six Siege גרסת הבטא נסגרה: מה חשבנו?. פייסבוק

Rainbow Six Siege גרסת הבטא נסגרה: מה חשבנו?

עולם האקשן בקונסולה יכול להגיע לרמות ממש גבוהות. המשחק הבא אולי לא יהיה ממש מוכר לכם, אך הוא דורש קצת תשומת לב

גרסת הבטא המוקדמת נסגרה ממש בימים האחרונים ואנחנו היינו מבין אלו שזכו לשחק במשחק. בסך הכל? מדובר על משחק חביב במיוחד שאולי יתפוס. האם כדאי לרכוש אותו?

דרך הכוונות
Rainbow 6 דרך הכוונות © צילום מסך מהמשחק

כשתפתחו את המשחק (בגרסת הבטא) תגלו שיש לכם טאבים עליונים של "Game" ו"Operator". הראשון, המשחק, שם תוכלו לבחור בין מצבים שונים של משחק והשני, ה-Operator, שם תוכלו לרכוש בכסף המשחק, דמויות חדשות איתן תוכלו לשחק.

 

אז מה במשחק?

דווקא אתחיל עם הדמויות השונות. מדובר על רכישת חבילות שלכל אחת יש קטע. נגיד אחת מהן היא "IQ", כלומר מדובר על דמות עם קצת מכשירים והיא נעה בקלות. לא תראו אצלה נשק ענקי או RPG  אלא תזכו בנשק AUG נחמד שממש יעזור לכם. יש עוד המון סוגים שונים של דמויות.

 

ועכשיו למודים השונים. באפשרות ה-Game תזכו לבחור בין שלוש אפשרויות. הראשונה היא ה-Multiplayer, וכשמה כן היא, אפשרות לשחק עם מתמודדים שונים ברשת בשני סוגי משחק: הראשון, זה למצוא פצצה ולנטרל אותה או להגן עליה, והשני זה להגן על שטח מסוים שלא יכבשו אותו. נשמע כיף, נכון? במוד הזה משחקות שתי קבוצות, אחת נגד השנייה.

צילום מסך מהמשחק
 © צילום מסך מהמשחק

השנייה, זאת אפשרות פשוטה, היא גם ברשת והיא בשם "Hunting Terrorists". יש מספר מסוים של בוטים ועל קבוצת מולטיפלייר אחת להרוג את כולם. והאפשרות השלישית והאחרונה היא הסברים, שם תוכלו להבין בדיוק מה עושים עם כל הדברים – ואף מזכים בכסף אם רואים את זה.

צילום מסך מהמשחק
 © צילום מסך מהמשחק

מה חשבתי על המשחק?

הפיזיקה במשחק לא כזאת מדהימה. היו יחסית הרבה בעיות מעצבנות של גרפיקה בהן ראינו תכנים של קירות ודברים בסגנון הזה. חוץ מזה, ממש נהניתי מהחלק של נטרול הפצצה ועוד יותר על ההגנה עליה. יש כל מיני גאדג'טים מגניבים במשחק שעוזרים לאבטח פתחים, קירות ודלתות מוסתרות וזה בדרך כלל יעיל ומעניין.

צילום מסך מתוך המשחק
© צילום מסך מהמשחק

 אני חושב שבסופו של דבר, המשחק עצמו בסדר גמור והוא משחק שאפשר להעביר איתו את הזמן ואת הפנאי. תנסו, אולי תאהבו!

המשחק מקבל מאיתנו 7 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות