פיליפס ו-AOC משיקות דור חדש של מסכים לשנה הקרובה. באדיבות MMD

פיליפס ו-AOC משיקות דור חדש של מסכים לשנה הקרובה

המפיצה המורשית של פיליפס ו-AOC, הידועה גם כ-MMD, כינסה מסיבת עיתונאים כדי להעניק במיוחד בשבילכם הצצה קטנה לדור החדש של מסכי הגיימינג שעתידים לצאת בשנת 2016

אז חברת MMD הציגו את המסכים החדשים שהם פיתחו, והציגו את טכנולוגיית Quantum Dots, שמאפשרת הצגה של צבעים בחדות ואיכות גבוהה יותר, ושולטת בכמעט כל הצבעים שיש על סקאלת  הRGB.

המסכים הראשונים שהוצגו היו מסכי ה-AMD FreeSync, מסכים שמיועדים לגיימינג, שהטכנולוגיה החדישה שלהם מאפשרת סנכרון פנימי כמה שיותר מהיר בתוך המכשיר, וכך מונעים כמעט כל סוג של לאגים, וחווית משחק חלקה לחלוטין. זמן התגובה של המסכים קטן ממאית השנייה, אז אתם יכולים לשכוח מלאגים.

המסך בטכנולוגיית freesync © באדיבות MMD

שמעתם פעם על מסך קעור? סביר להניח שלא. בכנס, MMD הכריזו שהם מתכננים להוציא לשוק מסכים כאלו בשנה הקרובה. המסכים, כמו שמרמז שמם, הם קעורים, והמטרה שלהם היא לאפשר למשתמש להרגיש שהוא במרכז. לא צריך להזיז את הראש יותר מדי כדי להסתכל על מקומות במסך. המסכים מצוידים גם בטכנולוגיית קול DTS, שנותנת למשתמש סאונד באיכות גבוהה גם בווליום גבוה.

המסך הקעור © באדיבות MMD

בכנס הוכרז גם על מסך חדש באיכות 5K (פי 5 מאיכות 1080p), בגודל 27 אינצ',  ברזולוציה של 5120X2880, עם 14.7 מיליון פיקסלים(!). המסך גם מצויד בכמה פונקציות, ביניהן טכנולוגיית ה-MultiView, שמאפשרת לראות מספר מסכים המחוברים למכשיר, מצלמת אינטרנט ועוד המון אפשרויות.  בכנס הוצגו עוד לא מעט סוגים של מסכים, כמו מסכי 4K בגדלים שונים, מסכים בעיצובים חדשים ועוד.

מסך ה-5K
מסך ה-5K © באדיבות MMD

אם לסכם, ההתרשמות שלנו מהמסכים הייתה אדירה, וראינו המון חידושים שבטוח הולכים להפוך את 2016 לשנה שבה לא נרצה לקום מהכורסה יותר מדי.

תגובות