"Assassin's Creed: Syndicate" – ביקורת משחק. צילום מסך מיוטיוב

"Assassin's Creed: Syndicate" – ביקורת משחק

משחק המתנקשים המוכר חוזר אלינו למשחק חדש, מעניין ולא פחות טוב מקודמיו. מה התחדש במשחק והאם העלילה טובה? ביקורת משחק

נכון, אלימות היא לא פיתרון. אבל במצב שבו הפשע חוגג ברחובות והרוע שולט בלונדון, ליגת המתנקשים חייבת לחזור. איבי וג'ייקוב פריי האחים, חוזרים ללונדון בשביל להחזיר את הטוב למקומו. האם המשחק מספק אותנו?

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אנחנו נמצאים בלונדון של המאה ה-19, לונדון מלאת פושעים ומלאה ברוע. ילדים עובדים בתנאים לא הגיוניים, שודדים בכל מקום ודברים על-טבעיים קורים בתוך השיגרה. אחרי שהכרתם את הסביבה, בואו תכירו את הגיבורים שלנו, ג'ייקוב ואיבי פריי, זוג אחים ששניהם בליגת המתנקשים. ג'ייקוב הוא האח היהיר, זה שתוקף ראשון וזה שמבחינתו להיות אכזרי זה הכי טוב. איבי, הגיבורה הראשית הנשית הראשונה בסדרה, היא זאת שחושבת לפני שעושה משהו, היא זאת שעושה מניפולציה והיא זאת שתמיד חושבת אחרת.

לדמויות שלנו יש כמה מאפיינים: לכל אחד יש משהו רשימה של מיומניות שצריך להשלים. לדוגמה לאיבי יש אפשרויות להתחבא בצורה שאף אחד לא יכול לראות אותה ולג'ייקוב יש אפשרות לירות במישהו לאחור ולעשות את זה בפגיעה ישירה בראש. במשחק יש מגוון נשקים עצום ויש סוגים שונים של כרכרות שאפשר לעלות עליהן. אבל אם אתם חושבים שהכרכרות חוסכות לכם זמן, שמתי לב שבמשחק ביליתי הרבה זמן בדרכים וזה לפעמים מייאש במיוחד. שינוי נוסף מיוחד הוא שלא צריך לטפס עם הידיים, אלא תוכלו לעבור מבניין לבניין באמצעות אומגה ולטפס עם זיפלין.

© יוטיוב

בנוסף, אתם לא חייבים להילחם לבד. ברגע שאתם כובשים איזור מסוים, האנשים שנמצאים שם הופכים להיות רוקס - חיילים של האחים. הם יכולים לעזור לאיבי ולג'ייקוב להילחם בטמפלרס, הרעים. חוץ מהעלילה המרכזית בה צריך למצוא את "Piece Of Eden", יש עוד המון משימות שצריך לעשות. לדוגמה, במהלך המשחק פוגשים את צ'ארלס דיקנס, שם הוא מדקלם את יצירותיו וחושב על רומנים חדשים. אפשר לראות איך ג'ייקוב מתמסר לאותן המשימות כשאחותו מעדיפה להמשיך בחיפוש.

© יוטיוב

בסופו של דבר, מדובר על משחק בעל גרפיקה טובה במיוחד, העולם הזה נראה פשוט מעולה. כשאתם תהיו בקרב, לפעמים תראו את הסכין מחוץ לגופה כשבפועל הסכין אמורה להינעץ. המכות והקרבות ממש פשוטות וממש קל לנצח את כל מי שתלחמו נגדם. יתר על כך, ביליתי יותר מדי זמן על הכרכרה ולפעמים היה מייאש לעשות את הדרכים הארוכות. בשורה התחתונה, האם לרכוש את המשחק? אני ממליץ.

המשחק מקבל מאיתנו 8 מתוך 10 כוכבים בסולם פרוגי!

תגובות