מונופול סובב עולם: קונספט חדש וגם ישראל בפנים!. צילום: אדם הרצנו

מונופול סובב עולם: קונספט חדש וגם ישראל בפנים!

אז לא רק שיש אתר מישראל במשחק החדש, אלא גם יש קונספט מגניב ושונה במשחק. אז, מה חשבנו על המונופול החדש?

מי לא אוהב לשבת עם כמה חברים, לשחק יחד ולהתגבש? מונופול מאז ומתמיד היה משחק שבגללו היינו יושבים שעות מול הלוח ומנסים להביס את שאר החברים. אז עם תוספת שקשורה לישראל, מונופול סובב עולם, משנה את הקונספט של משחקי המונופול המוכרים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

עד עכשיו, בכל מונפול שהכרנו עד היום, היינו יכולים להגיע לניו יורק, לאמסטרדם, ללונדון ולכל המקומות שהיינו באמת רוצים לטוס אליהם. במשחק החדש של חברת קודקוד, יש אתר חדש שאפשר לטוס אליו - והוא תל אביב. כן, מספר 5 על מפת המונופול הוא תל אביב, מה גם שבהשוואה לשאר המקומות על המפה - תל אביב יחסית ממש יקרה!

© אדם הרצנו

במשחק החדש אתם לא זוכים אם אתם האחרונים שלא מרוששים. במשחק החדש, ברגע שאתם קונים מקום מסוים, אתם מקבלים אסימון בגודל מסוים. עליכם למלא את הדרכון שלכם באסימונים בשביל לנצח. לא משנה אם אתם הכי עשירים, כל עוד יש שחקן אחר שמילא את הדרכון שלו עד לקו הדרוש - הוא ניצח. כלומר במשחק אין משמעות כה רבה לכסף בהשוואה לאסימונים.

הדברים הרגילים נשארו: דרך צלחה, קלפי מזל, חניה חופשית, לך לכלא וכן הלאה. השינויים החדשים על המפה הם שלושה במספרם: נמל תעופה, מחלקה ראשונה וקלפי כאן ועכשיו. נמל תעופה - אם הגעתם לשם ואתם משלמים 100 מ', אתם טסים לאיפה שאתם רוצים על המפה, מחלקה ראשונה אלו הם אסימונים שמוסיפים עוד לדרכון שלכם, קלפי כאן ועכשיו הם תיבת האוצר והם הקלפים עם הזכיות הכי מוזרות.

© אדם הרצנו

לדעתי, זאת הגרסה הקצרה של מונופול. חשבתם שיהיה לכם קשה למלא את הדרכון? אתם טועים, זה קורה מהר מאוד. אל תחשבו שזה אומר שהמשחק משעמם - ההפך הוא הנכון - המשחק היה טוב ומגבש כתמיד ועם השינוי הזה, היה קצת יותר מעניין לשחק. אני חושב שלראות את תל אביב על המפה (ועוד כאחד המקומות השווים) הוסיף המון לחווית המשחק. בסופו של דבר, מדובר על משחק מגבש כתמיד, קונספט מרנין ומשחק מונופול שלא כולל שלוש שעות של התשת השחקנים האחרים וביניהם גם את עצמכם.

תגובות