נקו את החליפה מאבק והודיעו לאלפרד: באטמן חוזר. צילום מסך מיוטיוב

נקו את החליפה מאבק והודיעו לאלפרד: באטמן חוזר

חברת וורנר הכריזה על מארז של שני משחקים קודמים בכיכובו של באטמן, שהם ממש כבר כאן לקונסולות הדור הבא. כל הפרטים

כפי שניתן להסיק מהכותרת (ובעזרת חוש הבלשות של באטמן), שניים מהמשחקים הקודמים של באטמן – Batman Arkham Asylum ו-Batman Arkham City, מגיעים לקונסולות האקסבוקס וואן והפלייסטיישן 4 (שחקני ה-PC  יצטרכו לחכות).

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

ראשית, בואו נדבר קצת על ארקהם אסיילום – המשחק הראשון מסדרת ארקהם שנכנס לתוך לבבות הגיימרים ולא עזב עד עכשיו – הג'וקר בורח ממעצר ומשתלט על בית חולים לחולי נפש. כמו תמיד, זהו תפקידו של איש העטלף לעצור את הליצן הפסיכוטי.

ארקהם סיטי, לעומת קודמו, מציג עולם מעט פתוח ורחב יותר – כל העיר שנקראת "ארקהם". פרופסור הוגו סטריינג' (שלא להתבלבל עם ד"ר סטריינג' של מארוול) לוכד את ברוס וויין ומגלה לו שהוא יודע על זהותו הסודית של באטמן. סטריינג' מתכנן פעולה ענקית, שהוא קורא לה בשם קוד "פרוטוקול 10" ובאטמן צריך לעצור אותו, בנוסף על הג'וקר, שהזריק לו מדמו, הנגוע במחלה ממארת. את הדם הוא תורם לבתי חולים ברחבי גות'האם ובאטמן, בהיותו גיבור העל של העיר, צריך למצוא את התרופה, להביס את הג'וקר ולגלות מה זה פרוטוקול 10.

© יוטיוב

שני המשחקים הם משחקי הרפתקאות מהשורה הראשונה, שגיימרים רבים חלמו שיגיעו לקונסולות הדור הבא, כדי לשחזר את ההצלחה שלהם. חברת וורנר הציגה את שני המשחקים בתוך מארז, שנקרא Return to Arkham והם יבואו בגרסת Remastered על מנוע ה-Unreal Engine 4.

המשחקים יכללו את כל התוכן של גרסאות ה-Game Of The Year שלהן, יחד עם כל ההרחבות שיצאו להם אי פעם – ללא. תוספת. תשלום. המארז היה אמור להיות זמין ב26 ביולי ל-PS4 וב-27 ביולי לX1 במחיר 49.99$ (מעט פחות מ-200 ₪), אבל החברה הכריזה שהמשחקים צריכים זמן נוסף, כדי לתקן דברים מסוימים.

מצד אחד – זה מבאס מאוד, בגלל שהמשחקים האלה נחשבים למעולים בקרב הגיימרים וחבל שתאריך היציאה נדחה. מצד שני – זה אומר שהמשחקים יהיו טובים יותר, בגלל שיש יותר זמן לשפר אותם.

 

תגובות