Injustice 2: משחק גיבורי על משובח ופשוט כיפי. יוטיוב

Injustice 2: משחק גיבורי על משובח ופשוט כיפי

עולמות גיבורי העל השונים הם עולמות שכולנו מכירים, במיוחד לאחר שגל גדות הפכה להיות הכוכבת הכי חמה בהוליווד עם "וונדר וומן". יצא משחק גיבורי על חדש שדווקא גורם לדמויות שאנחנו אוהבים להילחם ביניהם, Injustice 2. ביקורת

אם נבקש מכם לספר על גיבורי על שנלחמים בגיבורי על, אתם בטוח תלכו למלחמת האזרחים ותגידו שיש את איירון מן מול קפטן אמריקה. חברת DC החליטה להמשיך את שיתוף הפעולה עם Warner Bros להמשיך את הכותר הראשון של Injustice Gods Among Us ויצרו משחק מכות שראוי לציון.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

הטריילר
 

הדבר הראשון שמציעים לכם לעשות במשחק, הוא מצב אימונים ראשוני. בעיניי, זה מצב חשוב שעזר לי בהמשך מאוד, אך הוא בשלב מסוים התחיל להעיק עליי. מצאתי את עצמי מנסה את אותו הקומבו, מצליח אותו וה-PS4 לא מוכן לקלוט שהצלחתי.

© יוטיוב

העלילה של המשחק החדש, Injustice 2, היא המשך ישיר לכותר הראשון שבאטמן כולא את סופרמן. הגיבור הכל-יכול שלנו חווה תבוסה ולא מוכן להצטער על כך שהוא הרג את הג'וקר. באטמן לא מוכן לקבל את זה, כולא אותו ומנסה לשקם את המצב בעולם, מול המשטר החדש ששולט עליו גורילה. לאחר מכן מגלה באטמן שיש דמות עוד יותר קשה שהיא מנהלת את המאבק הזה, ברייניאק. אז, יש שני צדדים מורכבים: מצד אחד כולם רוצים לשתף פעולה נגד הדמות הרשעה, מצד שני הם מפולגים לקבוצת סופרמן וקבוצת באטמן. לבסוף, יהיה עליכם לבחור צד בין המחנות ולפי כך תקבעו את סוף המשחק.

© יוטיוב

חשוב לציין שלדעתי הסיפור הוא חשוב, לא רק בגלל העלילה שמציגים לכם, אלא בשביל לקבל טעימה שכזו מכל דמות. ככה תוכלו לראות עם איזו דמות אתם מחליטים לאחד כוחות עתידית בכל המודים השונים. שני דברים בולטים שאי אפשר להתעלם מהם במהלך המשחק: לכל דמות יש "כוח מיוחד" שהם יכולים להפעיל כל כמה זמן. לצורך העניין לוונדר וומן יש כוח אלוהי שמתגלה אליה, להארלי קווין יש כלבים שמוכנים להתקיל את האויב וכן הלאה. בנוסף, אפשר להקריב את אחד הריבועים במד התחתון שלכם בשביל לבצע התחמקות. יעיל במיוחד, וכדאי להכיר.

 

אז די, הגיע הזמן להגיד את זה. גרפיקה פשוט וואו. לכל האורך של המשחק, הרגשתי שאני בתוך עולם שמעוצב פשוט טוב. לא רק דמויות שרואים על המסך, אלא ממש אפשר להיזכר איך כל אחד נראה. המכות, הקרבות וכל מה שמסביב, זה פשוט נהדר. במהלך הקרבות, כל צעד שלכם יגרום לשינוי כזה או אחר בזירה שאתם משחקים בה, וזה כבר תוספת חמודה מאוד. בעיניי, חיסרון בולט, זה שיש מכות חזקות מדי ודברים לא ברורים, שלא משפיעים כמעט בכלל על הדמות הנפגעת, אך דברים "פשוטים" יותר מורידים יותר חיים.

אהבתי את הכימיה שיש בין 2 הדמויות רגע לפני הקרב ויש סוג של אלגוריתם חמוד במיוחד שיודע להתאים איזה משפט לאיזו דמות וזה נהדר. בנוסף, המשחק זורם לי והמכות שאמורות לפגוע פוגעות וזה לא יותר מדי תלוש ממציאות המשחק.

© יוטיוב

תכירו את המוד Multiverse. זוכרים ממורטל קומבאט את האפשרות להיכנס לקרבות לפי מגדל? אז כאן זה דומה, רק עם גיבורי על. יש שם סיפורים ולפעמים סתם ללכת מכות, בין דמויות כאלו ואחרות. בהתחלה לא הבנתי למה יש אפשרות להתאים דמויות ואפשר לשנות את גיבורי העל האהובים, ואז גיליתי שהשלבים הופכים להיות קשים יותר במוד הזה ועל כן זה טוב שאפשר להתאים אותם.

בשורה התחתונה, מדובר במשחק גיבורי על משובח ופשוט כיפי. מצאתי את עצמי יושב מול הטלוויזיה זמן רב ולא מרגיש את הזמן עובר. רק בבקשה, חברים, תנסו להפוך את החוזק של המכות ליותר אמיתי.

תגובות