Assassin's Creed: במאי המשחק החדש מדבר. צילום מסך מיוטיוב

Assassin's Creed: במאי המשחק החדש מדבר

ג'ין גסדון, שחולק את משרת במאי המשחק Assassin's Creed: Origins עם אשרף איסמעיל, מדבר על חווית המשחק ועל ההחלטה של יוביסופט לקחת "שנת חופש" מסדרת Assassin's Creed. כל הפרטים

כל הגיימרים מכירים את הכישלון הביקורתי של יוביסופט, אססינ'ס קריד יוניטי, שהתרחש בצרפת של שנת 1789. המשחק קיבל ביקורות נמוכות מאוד ונחשב בעיני רבים למשחק גרוע. הגיוני, אם כן, שיוביסופט תכתוב לה הערות ותפיק לקחים. זאת הסיבה שהיא לקחה שנת חופש מסדרת אססינ'ס קריד (Assassin's Creed) והקדישה זמן לכותר שבא אחרי Assasssin's Creed Syndicate.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

ג'ין גסדון, שמשמש כבמאי למשחק שייצא באוקטובר הקרוב - Assassin's Creed: Origins, הסביר כמה השנה הזאת הייתה חשובה. הוא אמר שהצוות שאחראי לפיתוח המשחק רצה שהמשחק יהיה גלובלי ומלא ושזאת הסיבה שהם מכוונים לארץ שלמה ומלאה. הוא הזכיר גם את Assassin's Creed IV: Black Flag, שנחשב לאחד המשחקים הטובים יותר בסדרה, את תחושת קנה המידה המסיבי והחופש המוחלט. גסדון הוסיף ואמר שהשנה הנוספת הזאת לפיתוח המשחק נתנה להם לעשות את זה באיכות גבוהה.

 

גסדון דיבר גם על חווית המשחק של אוריג'ינס. הוא אמר שהם מכוונים לכך שלכל שחקן תהיה חוויה אישית משלו, כלומר פחות תסריטאות ופחות החזקת ידיים של המשחק עם השחקן. הבמאי הוסיף שבין כל המשימות והסיפורים של האנשים שתפגשו בדרך, הרבה יכול לקרות ושזה לא אפשרי שלשני שחקנים תהיה אותה חוויה. נקווה שיוביסופט אכן למדו את השיעור שלהם ושהמשחק הזה יהיה הכי טוב שהוא יכול להיות. Assassin's Creed: Origins ישוחרר ב-27 באוקטובר הקרוב.

תגובות