NBA 2K18: "גרפיקה מרהיבה ומשחקיות טובה". ביקורת. יוטיוב

NBA 2K18: "גרפיקה מרהיבה ומשחקיות טובה". ביקורת

המשחק השנתי של NBA יצא ממש לאחרונה ולקחנו אותו לבדיקה. תפסנו את הכדור, זרקנו אל הסל וחשנו תחושת סיפוק מחלק מהמרכיבים במשחק. מה חשבנו על NBA 2K18? ביקורת משחק

אם אתם פחות שחקני פיפא ופרו, ודווקא עולם הכדורסל מדבר אליכם, NBA 2K18 ממש בשבילכם. הכותר החדש ממשיך בסדרת ה-2K שאנחנו מכירים ואף במשחק עצמו מזכירים את הכותר ועד כמה שהוא טוב. מה חשבנו על המשחק החדש, NBA 2K18? 

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

כמו שאנחנו מכירים כבר מהכותרים הקודמים, הגיימפליי במשחק מצליח לספק את הסחורה וגורם לנו לשבת מול המסך. המשחקיות מוצלחת במיוחד, כזו שבאמת מרגישה נכונה ולא סתם שחקנים שמתמסרים וזורקים לסל, אלא באמת משחק כדורסל. במשחק, רגע לפני שאתם תעלו על הפרקט, אתם תשמעו פאנל מומחים שכולל את שאקיל אוניל, מדברים על המשחק וגורמים לנו להרגיש כאילו באמת יושבים שם מומחים ומקריינים לנו בזמן אמת. אחרי זמן מה זה עדיין מספק, אבל קצת פחות. חשוב לציין שהגרפיקה של המשחק מוכיחה לנו שאנחנו במשחק נכון. השחקנים נראים טובים, וללא ספק יש כאן גרפיקה ששואבת לתוך המשחק. אין באגים בגרפיקה, כאלו שגורמים לנו להיות מתוסכלים ולהגיד שזה לא אמור להיראות כך. 

תכירו את DJ, הוא הדמות הראשית שלכם ב-Story Mode. הפעם החליטו בחברה שהסטורי מוד יהיה בעולם פתוח ושאתם תגלמו דמות שרוצה להפוך פופולרית, ולהופיע בעטיפת המשחק הנחשק. הוא רוצה להיות שחקן מוביל ומשפיע, כך שזה מתאים לחלוטין להיכנס לנעליים שלו. בהתחלה, זה מרגש ואתם מדורבנים להמשיך להכיר את הדמות ואת העולם הזה. אתם ממש מתחילים את המשחק בכך שאתם נכנסים לליגת שכונות ועליכם להיות מאה אחוז טובים. העלילה לאט לאט מתחברת בכך שאם במקרה נפגשתם עם סוכן, כמה סצנות לאחר מכן שואלים אתכם אם יש לכם סוכן. 

© יוטיוב

מול גרפיקה וגיימפליי מעולה, המשחק לוקה בחסר. לפני שאתם תשחקו, יבקשו מכם לבחור רמת משחק. ההפרשים ביניהם לא הגיונים, כך שאפשר ממש להפסיד בגדול, למרות שהעלתם רמת משחק אחת. בנוסף, אם אתם לא מבינים בכדורסל ובשחקנים השונים, יהיה לכם הרבה יותר קשה לשחק. יהיה קשה לכם להבין את כל ההתחכמויות הקטנות ואיך להפעיל בצורה הכי טובה את השחקנים השונים. בנוסף, אם אתם חסרי סבלנות, אתם יכולים לרכוש דרך מטבע וירטואלי נקודות ניסיון ובכך לגדול מהר יותר ממש. כמו כן, אתם יכולים לרכוש בכסף אמיתי נקודות ניסיון, וכך זה הופך את המשחק לפרמטר של כסף חיצוני וזה סתם מוריד מהמשחק. למרות שבהתחלה תהיו הרבה בספסל, עדיין ההתרגשות תהיה בשיאה כשתוכלו להיכנס לחמישייה הפותחת ולכן זה שווה את הכל.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, מדובר במשחק עם גרפיקה מרהיבה ומשחקיות טובה. רמות המשחק הן לא פרופורציונאליות, והסטורי מוד יכול להתיש אתכם לפני שהגעתם באמת לחלק הכיפי, אבל הסבלנות שווה את זה. מבאס שאפשר לקנות את הדרך לתהילה וקיים יתרון מובהק לאלו מבינינו שמבינים בכדורסל.

תגובות