GT Sport: פיזיקה מעולה, אך חוסר משמעותי באווירה. צילום מסך מיוטיוב

GT Sport: פיזיקה מעולה, אך חוסר משמעותי באווירה

משחקי מירוצים צריכים כיום לכלול בתוכם פיזיקה טובה של מירוצים אך גם אווירה טובה. המשחק GT Sport, הגיע אלינו והרגשנו שמשהו חסר. ביקורת משחק

Gran Turismo Sport הוא משחק שפותח על ידי סוני והוא נראה מעולה. הטריילר שלו מלא בפרטים והוא מרגיש נכון. לאחר שהתחלנו לשחק, גילינו שיש דברים טובים בכותר, אך גם חוסר משמעותי באווירה כללית.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

אני חושב שהדבר הראשון שצריך להגיד: הסימולטור במשחק הזה הוא מטורף ומדויק. הפיזיקה מפותחת בצורה מדהימה, כל תנועה מרגישה נכונה ובאמת אפשר להרגיש בתוך רכב מירוצים אמיתי. החדות מדהימה ובכל תנועה שלכם אתם תרגישו שהמפתחים קלעו בול לנקודה הנכונה. אם אתם נהגים חדשים, המערכת תלמד אתכם במצב קמפיין, ממש דברים בסיסיים ומפותחים יותר. אתם תתחילו מבית ספר לנהיה ואף יבקשו מכם לעמוד במשימות שונות ומגוונות שמהם תוכלו ללמוד הרבה. בנוסף, תוכלו להפעיל עזרים שונים כמו מערכת ABS או בקרים אחרים, בשביל שיעזרו לכם בצעדים הראשונים. אם אתם מרגישים שאתם כבר גדולים וגלגלי העזר כבר מביכים אתכם, אתם יכולים להוריד את העזרים האלו.

© יוטיוב

הגרפיקה במשחק היא מדויקת ויפה. התחושה היא שסוני עשו עבודה מעולה בכל מה שקשור בנראות. לצערי, חסר לי במיוחד אווירה כללית, כמו מזג אוויר משתנה או עוד דברים שיכלו להכניס אותנו אפילו יותר טוב לאווירה. מול גרפיקה מעולה, גם של הרכבים שנראים מעולה, המבחר הוא קצת דל. כמות הרכבים עומדת על כ-150 דגמים ויש 17 סוגים של מסלולים שאתם תכירו. לכן, מצד אחד זה מרגיש מעט, אבל העיצוב המדוקדק עושה את שלו ואני יכול מעט להעלים עין מכך שזה קצת חסר.

© יוטיוב

כל התקדמות שלכם קשורה בסופו של דבר לפרופיל שלכם במשחק, ולכן אתם תהיו צריכים להפעיל אינטרנט דולק ברוב האפשרויות, כולל ב-Single Player. אם אתם תשחקו בארקייד ואתם תצאו מהמשחק, ההישגים שלכם לא יישמרו, אלא אם תתחברו לאחר מכן לאינטרנט. בנוסף, אתם תמיד תוכלו ליצור משחקים עם חברים, אל האקשן האמיתי מתרחש במירוצים יומיומיים פומביים. המשחקים האלו קורים כל כמה דקות ואפשר תמיד להצטרף אליהם. אם אתם תהיו במקומות טובים, המדרג שלכם יעלה, ואם תהיו במקומות נמוכים, הדירוג שלכם יירד. על פי דירוג זה, תוכלו להצטרף למשחקים שדומים לרמה שלכם. דירוג נוסף שקיים הוא ה-"Sportsmanship" והוא בודק את ההתנהגות שלכם על המסלול (יצאתם מהמסלול או נתקעתם ברכב אחר? בום), אז הדירוג הזה ירד. הוא נמדד באותיות A-F והוא מאוד לא יציב, גם אם נדמה לכם שהייתם בסדר גמור.

© יוטיוב

בשורה התחתונה, הסימולטור שמציע המשחק הוא הסימולטור הטוב ביותר ששיחקתי בו. המולטיפלייר מוסיף חוויה מעולה והרכבים מעטים וזה חבל אך נראים מעולה. לעומת זאת, החיבור לאינטרנט מעיק, הדירוגים השונים מעט מבלבלים ומרגישים לא יציבים וחוסר משמעותי בהווי של המשחק מורגש מדי. 

תגובות