הכל מחדש: גרסת Remaster לאססינ'ס קריד רוג. צילום מסך מיוטיוב

הכל מחדש: גרסת Remaster לאססינ'ס קריד רוג

ארבע שנים לאחר השקתו, יוביסופט הכריזה על גרסת Remaster למשחק Assassin's Creed: Rogue. מה זה אומר? ומתי הגרסה תופיע החנויות? כל הפרטים

בשנת 2014, השיקה חברת יוביסופט שני משחקים - אססינ'ס קריד יוניטי ואססינ'ס קריד רוג. יוניטי הפך לכישלון מהדהד שנצרב לנצח במוחות הגיימרים כמשחק לא גמור, גליצ'י ונטול עניין. יחסי הציבור שלו, לצערנו, דחקו את תאומו, רוג, אל מחוץ לאור הזרקורים. וחבל שכך. רוג, בפעם הראשונה בסדרת המשחקים, מספר את סיפורו של טמפלר במקום מתנקש - שיי פטריק קורמק, שהיה פעם מתנקש, עד שגילה שהביטוי "המטרה מקדשת את האמצעים" רווח מאוד בקרב המתנקשים.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

 

ועכשיו לענייננו

יוביסופט הכריזה שבמרץ 2018 תשחרר את גרסת הרימאסטר של רוג, כלומר, גרסה משופרת שמותאמת לקונסולות העכשוויות. הגרסא הזאת כוללת את כל התוספות מהמשחק המקורי, בנוסף לחבילת Explorer, שהדבר שמעניין לגביה, הוא שהיא תכלול נשקים, חפצים ותלבושות מיוחדות, כולל את תלבושתו של המתנקש המצרי באייק, מאססינ'ס קריד אוריג'ינס.

גרסת הרימאסטר תתמוך ברזולוציית 4K ב-PS4 Pro ובאקסבוקס וואן אקס, בנוסף על ה-PS4 והאקסבוקס וואן, בהם היא תרוץ ברזולוציית 1080p. היא תגיע ב-20 במרץ לכל הקונסולות הללו. אמנם יוביסופט לא ציינה האם המשחק יגיע עבור המחשב, אך יש להניח שגם זה יקרה.

תגובות