GAME ON: המשחקים החמים שיצאו בקרוב וכדאי להכיר. צילום: fotolia

GAME ON: המשחקים החמים שיצאו בקרוב וכדאי להכיר

גיימרים בלב ובנשמה? חייבים להיות מעודכנים בכל המשחקים החדשים? אספנו לכם המלצות למשחקים הכי חמישם שעתידים לצאת בקרוב

בשיתוף עם GAMERZ

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Super Smash Bros

במסגרת אירוע הנינטנדו דיירקט שהתקיים ממש לא מזמן, הכריזה החברה על השקתו של אחד ממשחקי הלחימה הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות לקונסולת ה-Nintendo Switch. המשחק הקלאסי משלב דמויות מוכרות ממשחקים שונים של נינטנדט כמו מריו ולינק. הפעם לא ברור אם החברה תשיק גרסה מותאמת של המשחק לקונסולה או שמדובר במשחק חדש לגמרי, מה שכן בטוח זה שהוא יצא במהלך השנה הקרובה. יש למה לצפות. 

 

Call Of Duty: Black Ops 4

חברת אקטיוויז'ן הודיעה כי השקתו של המשחק החדש בסדרת קול אוף דיוטי יושק ב-12 באוקטובר 2018. אירוע חשיפה קהילתי ורשמי יתקיים בעוד כחודש, ב-17 במאי, ויחשוף פרטים נוספים וחדשים על המשחק החדש בסדרה המפורסמת. המשחק האחרון בסדרה, Call of Duty:WWII, זכה לביקורות טובות ואף ציינו שהוא משב רוח מרענן אחרי שורה של משחקים עייפים. לנו נותר רק לקוות שגם המשחק החדש יעמוד בציפיות ולא יאכזב את המעריצים.

 

The Division 2

שנתיים לאחר ההצלחה של המשחק הקודם, הכריזה יוביסופט שהיא עובדת על דה דיוויז'ן 2. המפתחים הם אותם מפתחים, ואנחנו מקווים שהמשחק יזכה לאותה הצלחה כמו הראשון, אם לא יותר. החברה לא סיפקה פרטים רבים אודות המשחק החדש, אולם רק ציינה כי יהיה ניתן לשמור ולהעביר חלק מההתקדמות של המשחק הראשון לשני. מה שמרמז על כך שהמשחקים יהיו קשורים אחד לשני. החשיפה המלאה של המשחק תתרחש במהלך חודש יוני - עד אז, נותר לנו להמתין בסבלנות... 

 

FAR CRY 5

משחק היריות שזכה לשבחים וביקורות טובות, בעיקר בשל העובדה שהוא נחשב לפורץ דרך, יחזור אלינו ב-27 במרץ עם משחק חמישי בסדרה. משיק משחק חמיש יושק ב-27 למרץ ואנחנו כמעט שם. הפעם הדמויות יחזרו לעידן המודרני והעלילה תתרחש באמריקה 

ולסיום: נראה שזאת לא הפעם האחרונה שנראה את גרלט

נכון, נכון, לא נראה שצפוי לנו כרגע עוד משחק של הוויצ'ר, אבל זה לא אומר שלא נראה את גרלט שוב בקרוב. מנהל הקהילה של CD Projekt RED, שאחראית לסדרת המשחקים בכיכובו של גרלט, הפיל טיזר ענק כשצייץ: "מה אם גרלט היה יוצא לראשונה מסדרת The Witcher כדי לתת הופעת אורח באחד מהמשחקים החדשים שיושקו השנה?" ככל הנראה, מדובר במשחק הדו-קרב Soulcalibur VI. נחזיק אצבעות. אנחנו מתים לראות שוב את גרלט.

 

גיימרים, שימו לב - בחול המועד פסח יתקיים GAMERZ - פסטיבל הגיימינג הגדול בישראל. בפסטיבל, אותו מפיקה "קבוצת בלוסטון", ישיקו משחקים חדשים, תתקיים אליפות ישראל בספורט אלקטרוני, יהיו מתחמי משחקי קונסולות מכל הסוגים, מתחתמי רחפנים, מתחמי VR ומתחם פלייקון - פסטיבל כוכבי רשת עם היוטיוברים והגיימרים המובילים בארץ!

GAMERZ - חול המועד פסח 1-5/4/2018, גני התערוכה, ביתן 1

 

תגובות