בקרוב: תוכלו לשחק ב-Assassin's Creed בגוגל כרום. צילום מסך מיוטיוב

בקרוב: תוכלו לשחק ב-Assassin's Creed בגוגל כרום

לא תמיד המחשב מספיק חזק להריץ משחק. האם אנחנו בדרך לגיימינג דרך דפדפן אינטרנט? גוגל ויוביסופט בהחלט מכוונות לשם, אז על מה בדיוק מדובר? כל הפרטים

עד היום, עבור גיימינג הייתם צריכים להוריד משחק - לאקסבוקס, לפלייסטיישן, לאטארי, אפילו למחשב. אבל החברות הגדולות גוגל ויוביסופט כנראה מכוונות לגיימינג דרך דפדפן האינטרנט כרום, שבבעלות גוגל.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

גוגל ויוביסופט (החברה האחראית לסדרת משחקי אססינ'ס קריד) הכריזו כי Project Stream של גוגל ייבדק ביכולות הגיימינג שלו, באמצעות המשחק החדש בסדרה - Assassin's Creed Odyssey, שיתרחש ביוון העתיקה, וההשקה שלו היא היום, ה-5 באוקטובר. שתי החברות פרסמו הודעות מתוקשרות, שעסקו בעיקר בהישגים הטכנולוגיים שתורמים להגשמת החזון הזה.

 

מספר המקומות הנותרים בפרויקט אוזל במהירות, אבל לא ממש היה לנו הישראלים סיכוי בכל מקרה - ישנה הגבלה הדורשת כי המשתתפים יהיו אזרחי ארה"ב, בני 17 ומעלה, בעלי מחשב נייח פרטי, תשתית אינטרנט עמידה, וצולחי מבחן מאת גוגל שנועד לוודא כי המידע נכון. אם לא די בכך, המשתתפים צריכים גם משתמש גוגל וגם יוביסופט על מנת לחבר ביניהם. נאחל הצלחה לשתי החברות, אין ספק שזה יכול להיות צעד ענק בכיוון הגיימינג האינטרנטי.

תגובות