הכירו: מוצר גיימינג ישראלי שזוכה לתמיכה בינלאומית. יחצ

הכירו: מוצר גיימינג ישראלי שזוכה לתמיכה בינלאומית

מוצר חדשני והראשון מסוגו של חברה ישראלית משגע את האינטרנט בכל העולם וזוכה לתמיכה מאוד גדולה. כל מכורי משחקי המחשב, יש לנו חדשות טובות בשבילכם

בשנים האחרונות מתפתח וגדל תחום ה-Virtual Reality במיוחד במשחקי המחשב והקסדות ברחבי העולם. יותר ויותר חברות מנסות לפתח משהו חדשני וחושבות על איך למצוא את הפירצה הבאה ב-VR והנה, חברה ישראלית חדשה בשם Woojer יתכן ומצאה אותה. לאחרונה החברה השיקה בקמפיין גיוס המונים באתר הבינלאומי Kickstarter את המוצר החדש שלה – ווסט בטכנולוגיית רטט המאפשרת למשתמש להרגיש בגופו את המשחק ולחוש במו ידיו כל פרט המתרחש במשחק.

עוד בערוץ הדיגיטל של פרוגי:

Woojer הצליחה לעבור לאחרונה בקמפיין מימון ההמונים שלה את הסכום הנדרש ותומכים רבים נרגשים לנסות את המוצר הנחשק על גופם. הם עבר עברו את ה-400 אחוזים מהיעד הראשוני שלהם. החברה מסבירה כי מדובר בתחושות מדויקות מבוססות מיקום שיכולות להיות עוצמתיות מצד אחד ונעימות מהצד השני ובנוסף, הווסט יכלול בתוכו גם בלוטוס (Bluetooth) שיאפשר להתחבר לטלפונים האישיים שלכם, לקונסולות משחק ולמכשירי מוזיקה שונים.

© יחצ

"אנו שמחים מאוד על הצלחתו של קמפיין הקיקסטרטר שלנו" אומר כפיר בר-לבב, מנכ״ל Woojer. "הצלחת הקמפיין נותנת לנו משוב חשוב מאוד משחקנים מנוסים וממאות מפתחים ויצרני תוכן אשר תומכים בקמפיין. אנו תקווה שיחד עם האנשים האלו, נוכל לייצר סטנדרט חדש, לא רק לגיימינג ומציאות מדומה, אלא בכלל – לצריכה של כל סוגי המולטימדיה וזה כולל כמובן סרטים, מוזיקה ועוד". כעת ניתן לקנות את הווסט דרך הפרויקט של Wojjer באתר מימון ההמונים Kickstarter במחיר התחלתי של 549 דולרים.

תגובות